To 1925 θα ανασταίνονταν ο Αβραάμ, Ισαάκ, Ιακώβ σύμφωνα με τον Ρόδερφορντ!
Δευτέρα, 30 Νοεμβρίου 2009
Αγαπητοί φίλοι, η σάρωση που βλέπετε παραπάνω είναι από το βιβλίο "Millions now living will never Die" της Εταιρείας Σκοπιά!
ΦΥΣΙΚΑ κανείς δεν σας είπε ποτέ τι ακριβώς γράφει μέσα! Και όπως ξέρετε πλέον οι τακτικοί αναγνώστες μας, εμείς-σε αντίθεση με την Εταιρεία Σκοπιά-δεν λέμε ποτέ "κάποιοι", "κάποτε", "μερικοί" και άλλες πολύ βολικές αοριστίες!
Ορίστε λοιπόν έχετε το βιβλίο (το οποίο επιμελώς έχει ΕΞΑΦΑΝΙΣΕΙ Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΚΟΠΙΑ ΚΑΙ ΑΝ ΖΗΤΗΣΕΤΕ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙΤΕ ΑΥΤΟΜΑΤΩΣ ΘΑ ΣΑΣ ΦΑΚΕΛΩΣΟΥΝ ΩΣ "ΑΠΟΣΤΑΤΙΚΟ ΠΝΕΥΜΑ"!!!),σας δίνουμε και σελίδα, 88!!
Ακολουθεί η μετάφραση του κειμένου στα Ελληνικά-Σημειώσατε ότι το βιβλίο αυτό δύσκολα θα βρεθεί στα Ελληνικά μιας και είναι έκδοσης της δεκαετίας του 1920 ...;
Όπως και να το μεταφράσετε, η ουσία είναι η ίδια! ΨΕΥΔΟΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ! ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΘΕΩΡΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ..Τα συμπεράσματα δικά σας.
Ένας απλός υπολογισμός αυτών των Ιωβηλαίων [ετών] μας φέρνει σε αυτό το πολύ σημαντικό γεγονός: Τα εβδομήντα Ιωβηλαία των πενήντα ετών το κάθε ένα θα ισούται με ένα σύνολο 3500 ετών. Αυτή η περίοδος του χρόνου ξεκινώντας από το 1575 πρό του 1μ.Χ αναγκαστικά θα τελειώσει το φθινόπωρο του έτους 1925 ...;τον οποίο χρόνο τελειώνει τύπος και πρέπει να αρχίσει ο αντίτυπος. Επομένως ΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ; Στο τύπο θα πρέπει να γίνει μια πλήρης αποκατάσταση-επομένως το μεγάλο αντίτυπο πρέπει να σημαδέψει την αποκατάσταση όλων των πραγμάτων. Το βασικό που πρέπει να αποκατασταθεί είναι η ανθρώπινη φυλή στη ζωή-και αφού οι Γραφές ΑΝΑΜΦΙΒΟΛΑ ΔΕΙΧΝΟΥΝ το γεγονός ότι θα ΥΠΑΡΞΕΙ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΑΒΡΑΑΜ, ΙΣΑΑΚ, ΙΑΚΩΒ και άλλων πιστών του παρελθόντος και ότι αυτοί θα έχουν την πρώτη χάρη, μπορούμε να αναμένουμε το 1925 να γίνει μάρτυς της επιστροφής αυτών των πιστών ανδρών του Ισραήλ από την κατάσταση του θανάτου σε πλήρη αποκατάσταση σε ΤΕΛΕΙΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΥΠΟΣΤΑΣΗ και να γίνουν η ορατή, νόμιμη αντιπροσώπευση της νέας τάξης πραγμάτων στην Γή (!)
Σχόλιο:
Kάποτε, όταν έκανα και εγώ την έρευνά μου, είχα διαβάσει κάπου για το παραπάνω ιδεολόγημα της Εταιρείας Σκοπιά (και φυσικά των τότε Μαρτύρων του Ιεχωβά) και πράγματι είπα ότι "ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΕΙ ΤΕΤΟΙΟ ΠΡΑΓΜΑ-ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ!!"
Έλα όμως ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ και υπάρχουν και οι ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ...
ο/η Amorfotos έγραψε
στις Δευτέρα, 30 Νοεμβρίου 2009 8:55 μμ
Αφού φίλε Ρώσσελ με καλείς να σχολιάσω την πατάτα
του 1925, θα πώ μόνο τούτο (γιατί ντρέπομαι τον Sakis
που αυτές τις μέρες κάνει αναλυτικά σχόλια πάνω στο
ίδιο θέμα).
20 χρόνια Μάρτυρας δεν είχα ακούσει ή διαβάσει λέξη
για το 1925.Το έμαθα όταν βγήκε το βιβλίο Διαγγελείς
και έπαθα πλάκα.Ήδη όμως την είχα κοπανήσει απο
Μάρτυρας.Τώρα ξέρω πολύ καλά και όλες τις πατάτες
της "Οργάνωσης του Θεού" από ιδρύσεώς της
ο/η rwssel έγραψε
στις Τρίτη, 1 Δεκεμβρίου 2009 0:01 πμ
Πιστεύανε ότι με το βιβλίο αυτό (Διαγγελείς) θα τα κουκουλώνανε.
Πρόκειται για την πιο αισχρή αλλοίωση ιστορίας του 20ου αιώνα. Να
ναι καλά που το γράψανε όμως διότι εμένα προσωπικά με έβαλε τότε σε
σκέψεις για σοβαρη έρευνα...και ιδού τα αποτελέσματα...
ο/η Sotiris έγραψε
στις Τρίτη, 1 Δεκεμβρίου 2009 11:13 πμ
Το αστείο είναι πως όταν ο Ρόδερφορδ το 1926,
σε περιοδεία στην Ευρώπη , απαντούσε σε
συνέντευξη τύπου στην Ελβετία στο ερώτημα των
δημοσιογράφων, άν αναστήθηκαν οι αρχαίοι αριστείς,
απάντησε πως "Ήταν απλά μια εκφρασθείσα άποψη".
Δηλαδή, η Καμπάνια των Εκατομμυρίων,που κινητο-
ποίησε όλη την οργάνωση για έξη χρόνια και διατυπώ-
θηκαν προβλέψεις που "ήταν θέλημα Θεού να δοθούν
στους ανθρώπους" (βλέπε ανάλυσι του Sakis) με
απόλυτους όρους, "ήταν απλά μια εκφρασθείσα άποψη".
Τώρα ρωτάω κι΄εγώ: Πώς χαρακτηρίζεις ένα θρησκευτικό
ηγέτη που συμπεριφέρεται έτσι;
Με την ευκαιρία θέλω να ευχαριστήσω τον Sakis που
κάνει τον κόπο και μας ενημερώνει για αυτές τις άγνωστες
πτυχές της υπόθεσης των "Εκατομμυρίων".
ο/η ΠΕΤΡΟΣ έγραψε
στις Τρίτη, 1 Δεκεμβρίου 2009 1:29 μμ
θελεις απάντησεις για 1920-25;
ο/η rwssel έγραψε
στις Τρίτη, 1 Δεκεμβρίου 2009 1:38 μμ
Ασφαλώς, και πρόσεξε τί θα πείς διότι έχω ΟΛΟ το βιβλίο σε
ηλεκτρονική μορφή...
Μετά να μας πεις και για το "Μπεθ Σαρίμ" και όλα τα αλλοπρόσαλα
που έλεγε ο "δικαστής" της μιας ημέρας με τα πούρα και τα
πολυκύκλινδρα αυτοκίνητα...
ο/η ΠΕΤΡΟΣ έγραψε
στις Τρίτη, 1 Δεκεμβρίου 2009 2:53 μμ
Οι Σπουδαστές της Γραφής ανέμεναν επίσης ότι το έτος 1925 θα
έβλεπε την εκπλήρωση θαυμάσιων Βιβλικών προφητειών. Υπέθεταν ότι
εκείνον τον καιρό θα άρχιζε η επίγεια ανάσταση, στην οποία θα
επανέρχονταν στη ζωή πιστοί άντρες του παρελθόντος, όπως ο Αβραάμ,
ο Δαβίδ και ο Δανιήλ. Πιο πρόσφατα, πολλοί Μάρτυρες φαντάζονταν ότι
τα γεγονότα που σχετίζονται με την έναρξη της Χιλιετούς Βασιλείας
του Χριστού μπορεί να άρχιζαν να λαβαίνουν χώρα το 1975. Η
προσδοκία τους βασιζόταν στην κατανόηση ότι η έβδομη χιλιετία της
ανθρώπινης ιστορίας θα άρχιζε τότε.
Αυτές οι λανθασμένες απόψεις δεν σήμαιναν ότι οι υποσχέσεις του
Θεού ήταν εσφαλμένες, ότι εκείνος είχε κάνει κάποιο λάθος. Σε καμιά
περίπτωση! Τα λάθη ή οι εσφαλμένες αντιλήψεις, όπως και στην
περίπτωση των Χριστιανών του πρώτου αιώνα, οφείλονταν στην αποτυχία
τους να δώσουν προσοχή στην προειδοποίηση του Ιησού: Δεν γνωρίζετε
τον καιρό. Τα εσφαλμένα συμπεράσματα οφείλονταν, όχι σε δόλο ή σε
απιστία στον Χριστό, αλλά στη διακαή επιθυμία να πραγματοποιηθεί η
εκπλήρωση των υποσχέσεων του Θεού στον καιρό τους
Το έτος 1925 έληξε αλλά το τέλος δεν είχε έρθει ακόμη! Από τη
δεκαετία του 1870 και έπειτα, οι Σπουδαστές της Γραφής υπηρετούσαν
με κάποια ημερομηνία υπόψηαρχικά το 1914, ύστερα το 1925. Τώρα,
κατάλαβαν ότι έπρεπε να υπηρετούν όσο διάστημα επιθυμεί ο Ιεχωβά.
Το τεύχος 15 Ιανουαρίου 1926 της Σκοπιάς περιείχε το άρθρο-ορόσημο
Ποιοι θα Τιμήσουν τον Ιεχωβά; τονίζοντας όσο ποτέ άλλοτε τη
σπουδαιότητα του ονόματος του Θεού. Τελικά, το Μάιο του 1926, στη
συνέλευση που διεξάχτηκε στο Λονδίνο της Αγγλίας, υιοθετήθηκε μια
απόφαση με τίτλο Μια Μαρτυρία στους Κυβερνήτες του Κόσμου. Αυτή
διακήρυττε ευθέως την αλήθεια σχετικά με τη Βασιλεία του Θεού και
την επικείμενη καταστροφή του κόσμου του Σατανά. Στην ίδια
συνέλευση, παρουσιάστηκε το βιβλίο Απελευθέρωσις, το οποίο είχε
δριμύ περιεχόμενο, και έγινε το πρώτο μιας σειράς εντύπων η οποία
θα αντικαθιστούσε τις Γραφικές Μελέτες
Αληθινά, μπορούμε να εμπιστευόμαστε τις υποσχέσεις του Θεού! Οι
άνθρωποι είναι εκείνοι που κάνουν λάθη. Συνεπώς, οι αληθινοί
Χριστιανοί θα διατηρούν μια στάση αναμονής υπακούοντας στην εντολή
του Ιησού. Θα μένουν άγρυπνοι και έτοιμοι για τον αναπότρεπτο
ερχομό του Χριστού ως Εκτελεστή του Θεού. Δεν θα επιτρέψουν σε
ψεύτικες προβλέψεις να τους κάνουν να χάσουν την επαγρύπνησή τους
και να αγνοήσουν την αληθινή προειδοποίηση για το τέλος του
κόσμου.
ο/η RWSSEL έγραψε
στις Τρίτη, 1 Δεκεμβρίου 2009 3:01 μμ
"Οι Σπουδαστές της Γραφής ανέμεναν επίσης ότι το έτος 1925 θα
έβλεπε την εκπλήρωση θαυμάσιων Βιβλικών προφητειών. Υπέθεταν
ότι..."
ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ....
ΔΕΝ ΥΠΕΘΕΤΑΝ Πέτρο, ΗΤΑΝ ΣΙΓΟΥΡΟΙ...ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΤΟΥΣ ΠΗΓΑΙΝΕ
ΚΟΝΤΡΑ, ΤΟΝ ΠΕΤΑΓΑΝ ΚΛΩΤΣΗΔΟΝ....
ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ 1975,
ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΕΝΙΑ 1914(ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΓΩ!)
ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΑΡΑΜΥΘΑΚΙΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Η ΣΚΟΠΙΑ...
ο/η ΠΕΤΡΟΣ έγραψε
στις Τρίτη, 1 Δεκεμβρίου 2009 3:35 μμ
Τι δεν καταλαβαίνεις για την Γενιά του 1914, έχει ξεκαθαριστεί ,
σε τι διαφωνούσες; Και όταν λέω "υπέθεταν", δεν εννοώ τον "λαό",
αλλά τους υπεύθυνους! Αλλά εγώ δεν είμαι ΜτΙ για κανέναν
"υπεύθυνο", αλλά για τον Θεό! Σαφώς και ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΑΘΗΤΟΙ οι
υπεύθυνοι, αλλά δεν έχουν δόλο!, και εγώ περιμένω τον Θεό τέλικά!
Και ακόμα και στις περιπτώσεις που κάποιοι μπορεί να ενεργήσουν με
δόλο, σύντομα θα ξεσκαπαστούν και θα αποβληθούν!
ο/η Sakis έγραψε
στις Τρίτη, 1 Δεκεμβρίου 2009 3:42 μμ
Φίλε Ρώσσελ, όταν θα λές κάτι δεν θα είσαι αόριστος
σαν τον Πέτρο. Όταν αναφέρεσαι στις δύο Κάντιλλακ
του Ρόδερφορντ δεν μπορείς να λές "πολυκύλινδρα"
αυτοκίνητα. Θα αναφέρεις με ακρίβεια τους κυλίνδρους.
Στην προκειμένη περίπτωση ήταν δεκαεξακύλινδρα και
"κονβέρτιμπλ" παρακαλώ, δηλαδή, ανοιχτά, cabrio
που θα έλεγαν οι πάντα καθυστερημένοι Ευρωπαίοι.
Και ήθελε δύο ο Μάγκας Πρόεδρος.Μία για τη Ν.Υόρκη
και μία για το Μπέθ Σαρίμ. Πόσο κόστιζε η καθεμιά;
Διαβάζω απο σχετικό ρεπορτάζ:"Μια καινούργια Ford
το 1931 κόστιζε 600 περίπου δολλάρια. Μια 16-κύλινδρη
Κάντιλλακ κόστιζε απο 5,400 έως 9,200 δολλάρια, ανά-
λογα το μοντέλο.(η ετήσια συνδρομή της Σκοπιάς ήταν 2!$ )
Και τα δύο αυτοκίνητα χρησιμοποιούνταν
αποκλειστικά απο τον Ρόδερφορντ.....Ιστορικοί του αυτο-
κινήτου περιγράφουν τη 16-κύλινδρη Κάντιλλακ: "Φυσικά,
οι αγοραστές της V-16 ήταν οι πολύ πλούσιοι και φημισμέ-
νοι άνθρωποι. Μεταξύ των ιδιοκτητών της πρώτης γενιάς
του αυτοκινήτου αυτού ήταν ο Άλ Τζόνσον....ο Ρόμπερτ
Μοντκόμερυ και η Μάρλεν Ντήτριχ" (κάτι φτωχαδάκια
δηλαδή). Για περισσότερες λεπτομέρειες διαβάστε απο
το βιβλίο του Έντμοντ Γκράς "Μάρτυρες του Ιεχωβά"
σελίδες 215-220. Ποιος Μάρτυρας του Ιεχωβά σήμερα
(μετά απο 80 χρόνια) μπορεί να κατέχει το ακριβότερο
αυτοκίνητο του κόσμου εις διπλούν; Αν θέλει, ας μας
απαντήσει η Σκοπιά στη στήλη "Ερωτήσεις από
Αναγνώστες"!
ο/η Sakis έγραψε
στις Τρίτη, 1 Δεκεμβρίου 2009 4:21 μμ
Ώστε αυτή είναι η απάντησή σου φίλε Πέτρο για
την περίοδο 1920-25;
Φυσικά δεν έκανες τον κόπο να σκεφτείς εσύ
προσωπικά. Άφησες τη Σκοπιά να απαντήσει μέσω
των εντύπων της. Προφανώς έχεις αποποιηθεί το
δικαίωμά σου να σκέφτεσαι σε ατομική βάση.Το ίδιο,
δυστυχώς, έχουν κάνει οι περισσότεροι Μ.τ.Ι.
Αυτή η αξιοθρήνητη τακτική δεν σε απαλλάσει απο
την ευθύνη που έχεις και εσύ προσωπικά να "δοκιμάζεις
τα πάντα" και να κατέχεις το καλό όπως συμβουλεύει ο
απόστολος.
Η απάντηση της Σκοπιάς, λοιπόν, που μας έδωσες
είναι ένα μνημείο παραπλανητικών δικαιολογιών που
σκοπό έχουν να μεταφέρουν την ευθύνη των λανθασμένων
προβλέψεων απο την ηγεσία στους πιστούς! Γι΄αυτό με
ανέντιμο και απατηλό τρόπο διαρκώς αναφέρει οτι "οι
σπουδαστές της Γραφής 'πίστευαν', 'νόμιζαν', 'θεωρούσαν',
'ανέμεναν', προσδοκούσαν', 'κατανοούσαν', χωρίς ποτέ
να λέει ποιός τους έκανε να 'πιστεύουν' αυτά τα πράγματα!
Η αλήθεια είναι ότι όλα αυτά τα δίδαξαν και τα επέβαλαν οι
κατά καιρούς ηγέτες της Σκοπιάς χωρίς οι πιστοί να έχουν
το δικαίωμα να τα αμφισβητήσουν!
Δεν θα ασχοληθώ άλλο με τις κουτοπονηριές της Σκοπιάς
που μας αράδιασες εδώ. Οι αναγνώστες έχουν την ευκαιρία
να μάθουν τα πραγματικά γεγονότα απο τη σειρά των μικρών
άρθρων που καταθέτω αυτές τις μέρες, και να δούν με τα ίδια
τους τα μάτια, ΤΙ ΕΛΕΓΑΝ ΚΑΙ ΤΙ ΕΓΡΑΦΑΝ οι Ηγέτες της
Σκοπιάς εκείνη την εποχή, ΜΕΣΑ απο τα ΕΝΤΥΠΑ τους.
ο/η v1000 έγραψε
στις Τρίτη, 1 Δεκεμβρίου 2009 9:03 μμ
Πέτρος: Οι άνθρωποι είναι εκείνοι που κάνουν λάθη....
κάθε σου λέξη είναι και προσβολή... μάλλον κάθε λέξη του
συντάκτη της σκοπιάς που αντιγράφεις....
λάθος είναι να διαιρούνται οικογένειες (αποκοπή)
λάθος είναι να αυτοκτονείς (αποχή από αίμα)
λάθος είναι η σημερινή αλήθεια που μεταβάλλεται κατά βούληση της
ηγεσίας σας (νέο φως)
λάθος τραγικό είναι όλη η ιστορία των μαρτύρων του ιεχωβά
λάθος είναι να διδάσκεις ψευδοπροφήτiες και να πουλάς ψεύτικες
ελπίδες σε απελπισμένους ανθρώπους (1925 1975 1914)
λάθος είναι να παρερμηνεύεις την αγία γραφή για να πετυχεις τους
σκοπούς σου.
λάθος είναι να ακλουθείς τυφλά τα παραπάνω λάθη
και μην ξεχνάς μάρτυρα, ότι έγραφε και ότι γραφεί η σκοπιά είναι
νομός απαράβατος για τους ευαγγελιζομένους: από το πως θα μιλάς,
πως θα ντύνεσαι, πως θα φέρεστε κ.ο.κ
ΑΣΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΙΣ ΣΑΧΛΑΜΑΡΕΣ ΠΕΡΙ ΥΠΕΘΕΤΑΝ ΚΑΙ ΔΗΘΕΝ ΥΟΘΕΤΙΣΑΝ
ΑΠΟΨΕΙΣ. Όποιος ήθελε να ήταν και να είναι μάρτυρας εκτελούσε το
διάταγμα της σκοπιάς κατά γράμμα. αλλιώς τα κουβαδάκια του και σε
άλλη παράλια. ΟΠΟΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΛΑΘΗ ΧΡΕΩΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΣΚΟΠΙΑ. Μακριά και
αγαπημένοι λοιπόν........
ο/η Pyramid1914 έγραψε
στις Τετάρτη, 2 Δεκεμβρίου 2009 1:38 μμ
Φίλε Πέτρο, η λεγόμενη κατανόηση της Σκοπιάς για την έναρξη της
έβδομη χιλιετίας είναι φαγητό ξαναζεσταμένο. Από ότι είδα δεν έχεις
πρόσβαση σε παλαιά έντυπα της Σκοπιάς για να ξέρεις τι έλεγε η
οργάνωση σας για αυτό το θέμα. Να υπενθυμίσω ότι η προηγούμενη
κατανόηση ήταν το 1873. Στους τόμους του Ρώσσελ Γραφικές Μελέτες
τόμος 2 σελ.39(Στα αγγλικά) αναφέρει ότι τα 6000 χρόνια τελείωσαν
το 1873!!!
Αυτή η χρονολογία την πίστευαν οι ΜτΙ μέχρι και το 1933. Μάλιστα
σε αρκετά βιβλία του ο Δικαστής και σφετεριστής της κληρονομιάς του
Ρώσσελ αναφέρει το 1873 σαν το τέλος των 6000 ετών. Η νέα
χρονολογία άρχισε να εμφανίζετε το 1943&
Φυσικά σαν και του λόγου σου που μασούν κουτόχορτο Made in
U.S.A. αντί να σε προβληματίσει η συνεχείς προφητική αποτυχία της
ηγεσίας σας, κλείνεις τα μάτια και συνεχίζεις. Επίσης ανάφερες ότι:
Δεν θα επιτρέψουν σε ψεύτικες προβλέψεις να τους κάνουν να χάσουν
την επαγρύπνησή τους και να αγνοήσουν την αληθινή προειδοποίηση για
το τέλος του κόσμου&καλά φίλε Πέτρο έχεις συναίσθηση σε αυτά που
αραδιάζεις εδώ ή απλά αντιγράφεις από το δισκάκι της Σκοπιάς χωρίς
να σκέφτεσαι;
Η ΙΔΙΑ Η ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥΣ ΕΔΩΣΕ ΨΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ Ή
ΨΕΥΔΟΠΡΟΦΗΤΕΥΣΕ, ΚΑΙ ΜΑΣ ΛΕΣ ΤΑΧΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΝ ΨΕΥΤΙΚΕΣ
ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΧΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΑΓΡΥΠΝΗΣΗ ΤΟΥΣ&.ΕΙΣΑΙ
ΣΟΒΑΡΟΣ;;;
Δηλαδή αν πραγματικά πιστεύεις αυτά που αραδιάζεις εδώ, έπρεπε
από καιρό να εγκαταλείψεις ΑΥΤΟΥΣ που ΕΚΑΝΑΝ ΨΕΥΤΙΚΕΣ
ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ&.Δηλαδή Πέτρο παραδέχεσαι έμμεσα ότι η ηγεσία σας είναι
ένα μάτσο ΨΕΥΔΟΠΡΟΦΗΤΕΣ&
Μια ηγεσία με κατασυρροή αποτυχημένες προφητείες -1914, 1916,
1918,1925,1942,1975, πριν το 2000(βλέπε γενεά) πρέπει να τους
πιστέψω ότι θα με διαφυλάξουν από την καταστροφή που ισχυρίζονται
εδώ και 150 χρόνια ότι θα έρθει και δεν έρχεται; Πέτρο αν έχεις
ραντεβού με κάποιο άτομο για κάτι σημαντικό μια συγκεκριμένη ώρα.
Και σου λέει ότι ΣΙΓΟΥΡΑ την ερχόμενη εβδομάδα στις 9 Δεκεμβρίου η
ώρα 5 θα βρεθούμε Πλάκα σε ένα συγκεκριμένο εστιατόριο για να
μιλήσουμε και εσύ πας περιμένεις, περιμένεις, περιμένεις και το
άτομο δεν έρχεται. Απλά σου τηλεφωνά το βράδυ και σου λέει ότι κάτι
έτυχε και δεν μπόρεσε να έρθει και κανονίζεις άλλο ραντεβού. Και
τελικά πάλι δεν έρχεται και αυτό γίνεται επαναλαμβάνετε για
τουλάχιστον 8 φορές&.Πες μου ΕΙΛΗΚΡΙΝΑ Πέτρο θα ΕΜΠΙΣΤΕΥΩΣΟΥΝ το
άτομο αυτό ότι θα τηρούσε την υπόσχεση σου ή θα τον χαρακτήριζες
ένα κοινό ΨΕΥΤΗ;;; Μα φίλε Πέτρο ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ κάνει η Σκοπιά.
Παρόλα αυτά υποστηρίζεις ότι αυτά που προβλέπει για τέλος του
Κόσμου θα βγουν μια μέρα αληθινά!!!
Όμως ο ίδιος φάσκεις και αντιφάσκεις(σαν αποτέλεσμα της πλύσης
εγκεφάλου που έχεις υποστεί και τη διπλή σκέψη που σου υποβάλει η
Σκοπιά να δέχεσαι 2 διαμετρικά αντίθετα πράγματα την ίδια
στιγμή.
Μας είπες Πέτρο ότι: Αλλά εγώ δεν είμαι ΜτΙ για κανέναν
"υπεύθυνο", αλλά για τον Θεό! Σαφώς και ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΑΘΗΤΟΙ οι
υπεύθυνοι, αλλά δεν έχουν δόλο!, και εγώ περιμένω τον Θεό τέλικά!
Και εγώ Πέτρο είμαι Χριστιανός Ορθόδοξος όχι για κάποιον
Αρχιεπίσκοπο, η ιερέα που κάνουν λάθη. Άρα γιατί αυτό που
υποστηρίζεις για σένα δεν το δέχεσαι για μένα; Γιατί πρέπει εγώ να
γίνω ΜτΙ αφού η ηγεσία σου είναι μια ηγεσία με συνεχείς λανθασμένες
κατανοήσεις, ανεκπλήρωτες προφητείες και ένα φως που για 150 χρόνια
δεν έλαμψε ακόμα και συνεχώς αλλάζει κατανοήσεις; Γιατί να μην
αλλάξεις εσύ πίστη και να γίνεις Ορθόδοξος όπου οι πραγματικοί
πιστοί Χριστιανοί(δεν μιλώ για την πλειοψηφία και τους κατόνομα)
ζούμε τον Χριστό, τον προσκαλούμε να έρθει στην ζωή μας με την Θεία
Κοινωνία και πάνω από όλα η κάθε μέρα για μας την ζούμε σαν την
τελευταία μας είτε αυτή θα είναι το τέλος της ζωής μας είτε αυτή
που θα φέρει ο Θεός την αλλαγή πάνω στην γη;
Γιατί να μην ακολουθήσεις αυτό που είπε ο Κύριος Ιησούς Χριστός
στο Λουκάς κα:8-10 που λέει ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ γιατί πολλοί θα έλθουν εις το
όνομα μου λέγοντες ότι εγώ είμαι και ότι ο Καιρός ΕΙΝΑΙ ΠΛΗΣΙΟΝ&ΜΗ
ΥΠΑΓΕΤΕ ΟΠΙΣΩ ΑΥΤΩΝ&..
ο/η ΠΕΤΡΟΣ έγραψε
στις Τετάρτη, 2 Δεκεμβρίου 2009 3:53 μμ
Η αποκοπή , η αποχή από το αίμα δεν είναι "λάθη"¨, αλλά Θεικές
απαιτήσεις! Τα πραγματικά λάθη που έγιναν από την "ηγεσία" (χωρίς
δόλο), δεν αλλάζουν τον σκοπό του Θεού, ούτε την αλήθεια΄, ούτε τα
πράγματα! Ο Μωυσής έκανε πάρα πολλά λάθη (και ο Δαβίδ, και ο
Μανασσής, και ο Πέτρος και Παύλος και πολλοί άλλοι) αλλά αυτό δεν
άλλαζε το γεγονός ότι αυτούς χρησιμοποιούσε ο Θεός για να
καθοδηγούν και να είναι ηγέτες του λαού Του!
Το μόνο πρόβλημα είναι η υπερηφάνεια και η αλαζονία! Ο Ουζά είχε
δίκιο , φαινομενικά, όταν πήγε να πιάσει την κίβωτο που έπεφτε!
Ήταν λάθος του Δαβίδ και των ιερέων που δεν ακολούθησαν τις οδιγίες
που είσε δώσει ο Θεός για την μεταφορά της κιβωτού! Αλλά ο Θεός δεν
εκτέλεσε ούτε τον Δαβίδ ούτε τους ιερείς , αλλά τον Ουζά, που
αλαζονικά δεν άφησε τα πράγματα στον Θεό και πήρε την υπόθεση στα
χέρια του!
Φοβάμαι, με όλη μου την αγάπη, ότι κάνετε το ίδιο λάθος!
ο/η ΠΑΡΑΚΡΟΥΣΗ έγραψε
στις Τετάρτη, 2 Δεκεμβρίου 2009 5:04 μμ
"Σαφώς και ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΑΘΗΤΟΙ οι υπεύθυνοι, αλλά δεν έχουν
δόλο!, και εγώ περιμένω τον Θεό τέλικά!"
Εδω θα συμφωνησω...ειπε κανεις οτι εχετε δολο; Τρελλα ομως
εχετε...Παρακρουση Φρενων και συνχυση...Ολα θα τα εχετε πια; Πολυ
πλεονεκτες ειστε.
Και κατι επικινδυνες αιρεσεις που αυτοκτονουν ομαδικα γιατι
πιστευουν στον Χριστο Μεσσια Mr. ταδε και αυτοι δεν εχουν
δολο...
Καλα κανεις και περιμενεις τον Θεο...Αυτο ειναι το σωστοτερο των
σωστοτερων... by the way δε μας νοιαζει τι περιμενεις εσυ προσωπικα
δεν εισαι εσυ στο σκαμνι που εξεταζεσαι αλλα η Σκοπια...
ο/η Παρακρουση έγραψε
στις Τετάρτη, 2 Δεκεμβρίου 2009 5:10 μμ
"Και ακόμα και στις περιπτώσεις που κάποιοι μπορεί να ενεργήσουν
με δόλο, σύντομα θα ξεσκαπαστούν και θα αποβληθούν!"
Ποιοι μωρε καποιοι θα ενεργησουν με δολο; Ο τρελλος δεν εχει
δολο γιαυτο και απαλλάσσεται στα δικαστηρια. Δε σημαινει ομως οτι
δε θα τον κλεισουμε στο ψυχιατρειο προς προφυλαξη των λογικων...αν
και την σημερον ημερα η τρελλα γινεται αποδεκτη ως λογικη και η
λογικη ως τρελλα οποτε η Σκοπια και οι λοιποι τρελλοι δεν
κινδυνευουν μην ανησυχεις.
ο/η ΠΑΡΑΚΡΟΥΣΗ έγραψε
στις Τετάρτη, 2 Δεκεμβρίου 2009 5:15 μμ
Αλλά εγώ δεν είμαι ΜτΙ για κανέναν "υπεύθυνο", αλλά για τον
Θεό!
Ο υπευθυνος θα θελα να ξερα για ποιον???? ειναι ΜτΙ
Χμμμ...Καλο αυτο γιατι πολλοι απο εσας ειναι ΜΤΙ για οτιδηποτε
αλλο ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΟ...
Ουτε και οι Ορθοδοξοι ειναι ορθοδοξοι για κανενα ιερεα αλλα για
το Θεο...
ο/η RWSSEL έγραψε
στις Τετάρτη, 2 Δεκεμβρίου 2009 5:23 μμ
Nα καλοσορίσουμε τον νέο μας φίλο "Παράκρουση"!
Επίσης να υπενθυμίσω στους αναγνώστες μας ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ
ΝΗΜΑΤΟΣ-ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ:
HTAN ΨΕΥΔΟΠΡΟΦΗΤΕΙΑ ΝΑΙ ή ΟΧΙ? ΚΑΙ ΑΝ ΗΤΑΝ, σε τι συμπέρασμα
καταλήγουμε??
ο/η ΠΑΡΑΚΡΟΥΣΗ έγραψε
στις Τετάρτη, 2 Δεκεμβρίου 2009 6:11 μμ
Ποιο 1914 και 1915 σαν το πνευματικο και δογματικο βαθος της
Ορθοδοξιας δεν υπαρχει. Τερμα. Αλλα οι περισσοτεροι γνωριζουν την
Ορθοδοξια (οντας Ορθοδοξοι πριν) αφου καταπιουν ενα σωρο
δυτικοφερτες βλακειες ασυζητιτι απο συμφερον και ελλειψη μυαλου
κυριως. Τολμαει κανεις απο τους ΜΤΙ να το ψαξουν; Οχι μονο δε
τολμανε αλλα ουτε τους νοιαζει...που να παμε σου λεει εδω ειμαστε
ΒΟΛΕΜΕΝΟΙ!!!! Αμ πως.
Ωχουυυυυυυυ οπου καλοπερναει κανεις........και οπου την
βρισκει
Ωχουυυυυυ....
ο/η ΠΕΤΡΟΣ έγραψε
στις Πέμπτη, 3 Δεκεμβρίου 2009 10:35 πμ
φίλοι μου, ξέρετε πάρα πολύ καλά ότι από δογματική άποψη . την
αλήθεια την έχουν οι ΜτΙ! Και επειδή για χψ λόγους δεν είστε πλέον
ΜτΙ, (οι περισσότεροι αποκοπήκατε ή φύγατε από την αλήθεια που και
εσείς οι ίδιοι υποστηρίζατε), είσασταν "αναγκασμένοι" να
ακολουθήσετε την τακτική "όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κλανει
κρεμαστάρια"!
Όλα τα άλλα είναι χαζομάρες! Τα δεν ήξερα για το 25, 1873 κτλ, απλά
είναι χαζομάρες! Είμαι 35 περίπου ετών, μεγαλωμένος στους ΜτΙ, και
ήξερα από μικρός για όλα αυτα! Όλοι όσοι μελετούσαν τα έντυπα μας
μπορο'υσαν να τα μάθουν!!1
Το "α, τόσα χρόνια ΜτΙ εγώ δεν ήξερα τίποτα", ή είναι ψέμα, ή
δείχνει ότι είσασταν από αυτούς που δεν διάβασαν τα έντυπα μας ΟΛΑ!
Οι παρατονίες πάντα υπάρχουν! Αλλά ένα τραγουδιστής δεν ε'ίναι
σκάρτος επειδη κάνει κάποιες παρατονίες ή κάποια φάλτσα!
Η ουσία είναι η εκδήλωσει ιδιοτήτων!
Ποιες ιδιότητες αφήνουν να κυριαρχούν πάνω μας; Η ταπνεινότητα, η
πραότητα, η μακροθυμία, η αγάπη, η υπομονή κτλ, ή η ανυπομονησία,
αλαζονία, υπερηφάνεια, φθόνο, μη συγχωρητικότητα κτλ
Το κακό είναι ότι αυτές οι ιδιότητες δεν κάνουν διακρίσεις σε
καλούς και κακούς! Μπορούν να εκδηλωθούν στο καθένα ανά πάσα
στιγμή, ανάλογα με τι θα τροφοδοτήσουμε την καρδιά μας και την
διάνοια μας!
ο/η RWSSEL έγραψε
στις Πέμπτη, 3 Δεκεμβρίου 2009 12:27 πμ
ΠΕΤΡΟΣ:`"φίλοι μου, ξέρετε πάρα πολύ καλά ότι από δογματική
άποψη . την αλήθεια την έχουν οι ΜτΙ!"
AΠΟ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΑΥΤΟ? ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΛΕΣ ΕΣΥ???
ΑΝΤΙΘΕΤΑ, ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ (μαζί με εμάς και το 99,7% του
ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ) ΟΤΙ ΑΠΟ ΔΟΓΜΑΤΙΚΗ ΑΠΟΨΗ Δ-Ε-Ν ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ
ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΙ ΜΤΙ.-
ο/η v1000 έγραψε
στις Πέμπτη, 3 Δεκεμβρίου 2009 12:30 πμ
Τα πραγματικά λάθη που έγιναν από την "ηγεσία" (χωρίς δόλο), δεν
αλλάζουν τον σκοπό του Θεού, ούτε την αλήθεια, ούτε τα
πράγματα!
είναι ΑΛΗΘΕΙΑ ότι Εγώ σαν μάρτυρας που ήμουν, πίστευα ότι το
τέλος του πονηρού Συστήματος θα έρθει ΠΡΙΝ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΥΤΗ Η
ΓΕΝΕΕΑ????? Η γένια που έζησε τα γεγονότα του 1914?????
ΕΙΝΑΙ Η ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ????
Από τα 13 μου μέχρι τα 20 όταν πήγαινα στο έργο (ναι έκανα και
σκαπανικο για την φουκαριάρα την μάνα μου) έλεγα την ΑΛΗΘΕΙΑ στον
κόσμο η δεν την έλεγα?
ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΠΕΘΑΜΕΝΟΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΒΡΕΦΗ ΝΑ ΗΤΑΝ ΤΟ 1914, Η ΔΕΝ
ΕΙΝΑΙ?????
Πιστεύεις ότι δεν έχει αλλάξει η αλήθεια Πέτρο? Οι σκαπανείς τι
λένε σήμερα στο έργο?
Λένε τα ιδία που έλεγα και εγώ πριν από 10 χρόνια????
Είναι αλήθεια ότι ο Ο.Η.Ε είναι το τέρας της αποκαλύψεως η δεν
είναι?
ο/η v1000 έγραψε
στις Πέμπτη, 3 Δεκεμβρίου 2009 1:23 μμ
εάν υποθέσουμε ότι αυτό που λες είναι σωστό:
ξέρετε πάρα πολύ καλά ότι από δογματική άποψη . την αλήθεια την
έχουν οι ΜτΙ!
τότε γιατί τα δόγματα έχουν τόσες αλλαγές μέσα σε 150 χρόνια???
και αμφιβάλω αν θα σταματήσουν εδω.
Ένα παράδειγμα: είμαι ο v1000 και έχω ένα πολύ σημαντικό άγγελμα να
σας πω
Με καθοδηγεί το πνεύμα του θεού και μέσω αυτού σας λέω: Η γη είναι
τετράγωνη!!!
1 δήλωση: 1980
Μετά από 30 χρόνια:
Με καθοδηγεί το πνεύμα του θεού και μέσω αυτού σας λέω: Η γη είναι
στρογγυλή!!!
2 δήλωση: 2010
Εδώ έχουμε 2 περιπτώσεις η ο v1000 είναι Ψευταράς, απατεώνας το
λιγότερο βλαμμένος ή στην 2 περίπτωση όντως ο v1000 έχει «μιλήσει»
με τον θεό και ο θεός τον κοροϊδεύει&.
Πιο από τα 2 ισχύει για την σκοπιά?
Και κάτι ακόμα:
Αν ισχυρίζομαι ότι έχω το πνεύμα του θεού στην πρώτη μου δήλωση
αυτό δεν
προσβάλει το άγιο πνεύμα του θεού?
ο/η Amorfotos έγραψε
στις Πέμπτη, 3 Δεκεμβρίου 2009 1:41 μμ
Παρακαλώ τον Πυραμίδα1914 να απαντήσει στον
Πέτρο γιατί εγώ θα τον βαρέσω!
ο/η ΠΕΤΡΟΣ έγραψε
στις Πέμπτη, 3 Δεκεμβρίου 2009 3:04 μμ
Ναι , ν1000, ο ΟΗΕ είναι το θηρίο και σύντομα θα κάνει αυτό που
πρέπει! Ναι η γενεά δεν θα παρέλθει μέχρι την συντέλεια (αν και
υπάρχουν αρκετά άτομα παγκόσμια που είναι καταγράμμα γενια του
1914) η γενία δεν περιλαμβάνει μόνο την ηλικιακή γενιά του 1914!
ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΤΕ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΤΟ
ΤΕΛΟΣ!!!!!!!!!!! Η καλύτερη κατανόηση που είχαμε για την έννοια της
λέξης "γενιά", δεν τρααβάει πίσω χρονικά τον Αρμαγεδδώνα! Η Σκοπια
έχει δημοσειεύση 6 αποδεικτικούς συλλογισμούς που εξηγούν οτι το
ότι η γενια περιλαμβάνει όλους τους ανθρώπους, δεν υπάρχει λόγος να
νομίζουμε ότι ο αρμαγγεδώνας θα αργήσει να έρθει!
Το πρόβλημα δεν είναι εκεί ν1000, είναι αλλού το πρόβλημα σας!
ο/η ΠΕΤΡΟΣ έγραψε
στις Πέμπτη, 3 Δεκεμβρίου 2009 4:53 μμ
Πρεσβύτερε, γιατί είσαι ακόμα πρεσβύτερος άμα έχεις
αμφιβολίες;
ο/η rwssel έγραψε
στις Πέμπτη, 3 Δεκεμβρίου 2009 4:56 μμ
..NAI αλλά μέχρι την .."καλύτερη κατανόηση" (τι ωραίες εκφράσεις
αντί για ΔΙΟΡΘΩΣΑΜΕ ΤΙΣ ΜΠΑΡΟΥΦΕΣ ΠΟΥ ΛΕΓΑΜΕ ΠΡΙΝ) η άκαμπτη άποψη
της Σκοπιάς ήταν ότι ό,τι έλεγε αυτή ήταν ΤΟΤΕ το σωστό. ΠΟΥ
ΣΗΜΑΙΝΕΙ ότι και αύριο, μεθαύριο πάλι θα αλλάξει κ.ο.κ.
Τώρα αυτό είναι θρησκεία ή μετεωρολογικές προβλέψεις? ΕΛΕΟΣ!
Έρχεται ο Πυραμίδας1914 να σου ρίξει πυρηνικά...
ο/η ΠΕΤΡΟΣ έγραψε
στις Πέμπτη, 3 Δεκεμβρίου 2009 5:08 μμ
Πρέπει να αποχωρήσω μέχρι αύριο! Θα ήθελα την απάντηση του
Πρεσβύτερου! Καλό σας βράδυ, τα λέμε αύριο!
ο/η Pyramid1914 έγραψε
στις Πέμπτη, 3 Δεκεμβρίου 2009 6:59 μμ
Λοιπόν επειδή μου αρέσει ο διάλογος θα απαντήσω στα σημεία του
Πέτρου με επιχειρήματα, ένα προς ένα για να μην αφήνουμε
εκκρεμότητες, άσχετα αν ο φίλτατος Πέτρος δεν απαντά στα
επιχειρήματα μου, απλά αποφεύγει έντεχνα να δώσει απάντηση επί του
σημείου:
Για το 1873(λήξη των 6000 ετών δημιουργίας- Πρώτη κατανόηση)
σοβαρομιλάς!!! Δηλαδή ήξερες ότι για πάνω από 50 χρόνια η Σκοπιά
είχε αυτή την κατανόηση; Εδώ το Κυβερνών Σώμα σας το ξέχασε και το
ήξερες εσύ;;; Ελάχιστοι Μτι έχουν πρόσβαση στα έντυπα της Οργάνωσης
πριν το 1955 εκτός από πολύ λίγες περιπτώσεις. Μήπως Πέτρο έχεις
τις Γραφικές Μελέτες του Ρώσσελ; Εδώ στα Μπέθελ δεν τους έχουν. Ή
μήπως έχουν στην βιβλιοθήκη τους οι ΜτΙ τα βιβλία του Δικαστή, όπως
το Φως (Τόμος 1-3), Καταλαγή, Εχθροί, Δημιουργία, Εκατομμύρια
ζωντανών δεν θα πεθάνουν, Απελευθέρωσης, έτσι για να αναφέρω
μερικά; Αφού λες ότι τάχα τα γνωρίζουν όλοι οι ΜτΙ πως γίνετε να
είχα μιλήσει με Πρεσβύτερο σας και όταν του έδειξα από της Γραφικές
Μελέτες του Ρώσσελ για την επιρροή της Πυραμιδολογίας στα πιστεύω
του έμεινε άναυδος; Θέλεις να πιστέψω ότι όλοι οι ΜτΙ γνωρίζουν ΟΛΑ
τα γεγονότα και την πραγματική ιστορία της Σκοπιάς;
Μπορείς να μου πεις Πέτρο γιατί οι ΜτΙ θεωρούνται ΑΠΟΣΤΑΤΕΣ από
τους Σπουδαστές της Γραφής, τους πραγματικούς ακόλουθους του Ρώσσελ
που ακόμα έχουν τα έντυπα του και δεν τα κρύβουν ούτε και από το
διαδίκτυο; Γιατί η Σκοπιά τα εξαφάνισε; Γιατί όταν ανοίξεις την
σελίδα των Dawn Bible Students Association το πρώτο που αναφέρουν
είναι ότι δεν έχουν σχέση με ΜτΙ και ότι αυτοί είναι οι ακόλουθοι
του Ρώσσελ, ΠΑΡΑΘΕΤΟΝΤΑΣ ΟΛΑ τα στοιχεία του σφετερισμού της
Σκοπιάς από τον Δικαστή και τους λόγους που οι ΜτΙ δεν έχουν σχέση
με Ρώσσελ. Αν ο Ρώσσελ αναστήνονταν αυτή την στιγμή ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ
πραγματικά ότι θα δεχόταν την Σκοπιά σαν τους πραγματικούς
ακολούθους του σήμερα ή θα πήγαινε στους Σπουδαστές της Γραφής;
Όσο για το αν όσοι έφυγαν από τους ΜτΙ ακολουθούν την τακτική
όσα δεν φτάνει η αλεπού. . . είναι πολύ ατυχές το σχόλιο σου. Ναι
όσοι τολμούν να αλλάξουν πιστεύω είναι ψεύτες και το μόνο που τους
ενδιαφέρει είναι να κτυπήσουν την Σκοπιά με ανυπόστατα ψέματα.
Μήπως όλα όσα είπα στο προηγούμενο σχόλιο μου είναι ψέματα, ή όλα
όσα έγραψαν και άλλοι φίλοι για το παρελθόν από τα έντυπα ΠΟΥ Η
ΙΔΙΑ η Σκοπιά τύπωσε είναι ψέματα;
Πέτρο ξέρεις ποια είναι τα καλύτερα αποστατικά έντυπα; Δεν είναι
ούτε το Κρίση Συνείδησης, ούτε το Apocalypse Delayed, ούτε το
Gentiles Times Reconsider. Αυτά απλά βάζουν το κερασάκι στην τούρτα
που λέγεται Σκοπιά.
Τα καλύτερα αποστατικά έντυπα είναι οι ΙΔΙΕΣ οι εκδόσεις της
Σκοπιάς και πραγματικά ένας άνθρωπος με λίγη λογική δεν χρειάζεται
να διαβάσει οτιδήποτε άλλο. Και δυστυχώς για σένα φίλε Πέτρο στην
μεγάλη βιβλιοθήκη που έχω στο τμήμα της θρησκείας(γιατί έχω και
άλλα έντυπα άλλον θρησκειών Χριστιανικών και μη) ονόμασα ένα μέρος
της Αποστατικά Έντυπα και εκεί έχω βάλει ΟΛΑ τα έντυπα της Σκοπιάς
που κατάφερα να συλλέξω, εκδόσεις από το 1904-2008.
Το ανέκδοτο ότι τάχα ξέρουν οι πρώην ΜτΙ ότι η Σκοπιά έχει την
δογματική αλήθεια εδώ γελά και το παρδαλό κατσίκι. . . Εδώ το ίδιο
σας το Κυβερνών Σώμα δεν ξέρει αν έχει την αλήθεια αφού κάθε λίγο
και λιγάκι αλλάζει τα δόγματα και την κατανόηση γιατί όλα όσα
προφήτευσαν (με την κατεύθυνση και όχι θεοπνευστία του Αγίου
Πνεύματος) ΟΛΑ έχουν αποτύχει και ούτε ένα γεγονός δεν κατάφεραν να
βρουν σωστά. Μπορείς να μας πεις ΜΙΑ έστω ΜΙΑ προφητεία της Σκοπιάς
που βγήκε αληθινή;;;;;;;;
Αυτοί που έφυγαν από την αμερικάνικη εταιρεία Σκοπιά έχουν
κάποιο πόνο να μας αφηγηθούν. Άλλοι έχασαν την οικογένεια τους,
άλλοι τους έδιωξαν οι γονείς τους, άλλοι έχασαν συγγενικά πρόσωπα
για το ζήτημα των μεταμοσχεύσεων, όπου η ηγεσία σας θέλοντας να το
παίξει Θεός αποφασίζει για την κάθε πτυχή της ζωής σας. Ναι τόσο
μαζόχες είναι που χάνουν τα πάντα ή μάλλον η Σκοπιά τους παίρνει τα
ΠΑΝΤΑ αν τολμήσουν και φύγουν από την «Αγία Οργάνωση»
Απλά ΑΠΑΝΤΑ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΦΟΡΑ σε αυτά που είπε ο ν1000 για την
γενεά και το έργο που έκανε.
Αυτή η αίρεση μόνο πόνο έχει δώσει και τίποτε άλλο και ένας που
πονά θέλει να πει τον πόνο του. Αν κάποιος που πραγματικά αγαπά το
συνάνθρωπο του βλέπει ένα βιαστή να κυκλοφορά ελεύθερα, βιαστής ο
οποίος έχει πίσω μεγάλα μέσα και δεν τον καταδικάζουν σε φυλακή και
συνεχίζει το αποτρόπαιο έργο του, το μόνο που μπορεί να κάμει είναι
να προειδοποιεί τους άλλους να τον προσέχουν για να μην πέσουν
θύματα του.
Για τους πρώην ΜτΙ αυτό νιώθουν για την Σκοπιά γιατί η Σκοπιά
βίασε την ζωή τους, την συνείδηση τους, την ίδια τους την ύπαρξη. .
.
ο/η Free έγραψε
στις Πέμπτη, 3 Δεκεμβρίου 2009 7:13 μμ
Πέτρο, αν οι Πρεσβύτεροι που έχουν αμφιβολίες
παραιτηθούν, ΔΕΝ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ!!
ο/η v1000 έγραψε
στις Πέμπτη, 3 Δεκεμβρίου 2009 8:25 μμ
Το ξερω οτι ειναι αλλου το προβλημα. Ειναι καπου αναμεσα στην
ανικανοτητα μερικων να εξηγησουν (ειτε με δολο ειτε χωρις δολο) την
Αγια γραφη και στο καθαρο αφορολογητο κερδος.
ο/η ΠΕΤΡΟΣ έγραψε
στις Παρασκευή, 4 Δεκεμβρίου 2009 10:14 πμ
ν1000 αυτα για αφορολόγητα , μάλλον πρέπει να τα πείς αλλού!
Μάλλον πρέπει να πάς μια βόλτα να σε κτυπήσει λίγο ο αέρας! Τα
αφορολόγητα κέρδη ξέρεις που μπορείς να τα βρείς, πάντως όχι στους
ΜτΙ!
Φρεε, πάντα υπήρχαν αμφιβολίες στον λαό του Θεού! Από την εποχή της
απελευθέρωσης από την Αίγυπτο πολλοί είχαν αμφιβολίες για τον
Μωυσή, και έκτοτε για πολλούς "ηγέτες" που χρησιμοποιούσε ο Θεός!
Αυτό συνέχισε και στην χριστιανική του 1ου αιώνα, για αυτό ο Ιούδας
έγραψε: (Ιούδα 22-23) "22 Και να δείχνετε έλεος σε μερικούς που
έχουν αμφιβολίες 23 να τους σώζετε αρπάζοντάς τους από τη φωτιά.
Σε άλλους δε να δείχνετε έλεος με φόβο, μισώντας ακόμη και το
εσωτερικό ένδυμα που έχει κηλιδωθεί από τη σάρκα". Οι πρεσβύτεροι
που έχουν το πνεύμα του Θεού δεν φτάνουν στο σημείο να έχουν τόσο
σοβαρές αμφιβολίες, αντιθέτως είναι θεματοφύλακες της Θεικής
αλήθειας και σκοπού, και βοηθούν όσους έχουν αμφιβολίες! Και οι
πρεσβύτεροι μας έτσι ενεργούν! Από ότι φαίνεται υπάρχουν και
εξαιρέσεις, που όμως δεν αναιρούν τον κανόνα!
Πυραμίδα! Κινήσε με μεγάλη μαεστρία ανάμεσα στην αλήθεια, τις
μισοαλήθειες και το ψέμα! 1ον παρουσιάζεις τα πράγματα θαρρείς και
μαζεύουμε τα παλιότερα έντυπα μας και τα καίμε! Έχεις νοσηρή
φαντασία ή νοσηρο μίσος! Σαφώς αυτα τα έντυπα είναι σπάνια εφόσον
ανήκουν σχεδόν στον προηγούμενο αιώνα και λίγοι σχετικά έχουν στην
κατοχή τους, στην χώρα μας ιδιαίτερα, αυτα τα έντυπα! Αυτο
πανέξυπνε κατά τα άλλα φίλε, δεν ισοδυναμή με απόκρυψη! Και
ιδιαίτερα πρίν από 20 χρόνια υπήρχαν περισσότερη ευκολία να έχει
πρόσβαση ο οποιοσδήποτε ΜτΙ στα λίγα αντίτυπα που υπήρχαν στα χέρια
κάποιων αδελφών, και εγώ και άλλοι το κάναμε αυτό! Κάποιες
εκκλησίες κρατήσαν στην βιβλιοθήκη τους κάποια τέτοια αντίτυπα. Τα
περισσότερα βρίσκονται στις προσωπικές βιβλιοθήκες μεγαλύτερων
αδελφών! Δυστυχώς με τον θάνατο κάποιων από αυτών των αδελφών αυτα
τα έντυπα τα πέταξαν κοσμικοι συγγενείς! ΠΟΤΕ, πάντως, ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ
ΑΠΟΚΡΥΨΗ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΕΝΤΥΠΩΝ! Όσο για τους σημερινούς , λεγόμενους,
Σπουδαστές της Γραφής, μας θεωρούν αποστάτες επειδή δεν ακολουθούμε
όλα όσα είπε Ρώσσελ. Και εμείς τους θεωρούμε αποστάτες
επειδήακολουθούν ανθρώπους και όχι τον Θεό! Για εμάς ο Ρώσσελ ήταν
ένα πιστό άτομο (που έκανε και πολλά λάθη) με μεγάλη ταπεινότητα,
που για αυτό χρησιμοποιήθκε από τον Θεό για να παρέχει κατεύθυνση
στα άτομα που ήθελαν να περτατούν μαζί με τον Θεό. Η πορεία του
είχε και λάθη , τα οποία ο ίδιος ο Θεός φρόντιζε να διορθωθούν!
Σαφώς όμως ο Ρώσσελ ξεχωρισε τον εαυτό του και τους συνεργάτες και
αδελφούς τουαπό την ψεύτικη θρησκεία! Με ρωτάς αν θα ανασταίνονταν
ο Ρώσσελ σήμερα με ποιους θα ήταν! Ο Ρώσσελ ήδη είναι με αυτούς που
πρέπει! Παρόλα αυτα αν ανασταίνονταν στη γη σήμερα, θα ΄'εκανε αυτο
που έκανε και τότε, δεν θα δίστασε να απορίψη δικά του πιστεύω όταν
διαπίστωνε ότι δεν είναι σωστά! Δεν θα ΄'εμενε σε εσφαλμένες
αντιλήψεις , αλλά θα πορευόνταν μαζί με το ουράνιο άρμα! Και τέλος,
ναι η αλήθεια είναι ΜΙΑ, απλά ο Θεός γνωρίζοντας καλύτερα όλους
τους παράγοντες που εμπλέκονται, μας αποκαλύπτει την αλήθεια
σταδιακά!Αυτο το έκανε πάντα, άμα διαβάσεις και την Γραφή, εκτός
από τους τόμους των Γραφικών Μελετών, θα το δείς!!!!
ο/η rwssel έγραψε
στις Παρασκευή, 4 Δεκεμβρίου 2009 10:43 πμ
ΠΕΤΡΟ ειλικρινά ευχαριστώ τον Θεό που με βοήθησε να απαλλαγώ από
την Εταιρεία Σκοπιά. ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ αν νομίζεις ότι με τέτοια
επιχειρήματα επιπέδου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ θα πείσεις ελεύθερα
σκεπτόμενους ανθρώπους, έχεις ένα θέμα...Ειδικά αυτό με τον Ρώσσελ
με διασκέδασε αφάνταστα. Θα σου απαντήσω αργότερα (αν δεν με
προλάβει ο Πυραμίδας-S-1914!)
ο/η v1000 έγραψε
στις Παρασκευή, 4 Δεκεμβρίου 2009 12:44 πμ
παλληκάρι μου είναι μπιζνα το να κτίζεις οικοδόμημα πχ ελαιώνας
με μεροκάματα, ύλες και οικόπεδα από δωρεές και μετά να το πουλάς η
δεν είναι??? ΞΕΡΕΙΣ ΡΕ ΠΑΛΑΒΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΦΟΡΟ ΟΤΑΝ
ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΔΩΡΕΑΝ?????
ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΤΑΜΕΙΟ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΔΩΡΕΑΝ
ΕΡΓΑΣΙΑ???????
Άσχετα αν Καθοδηγείτε η σκοπιά από το πνεύμα του θεού όταν κάνει
μπίζνες ή όχι τα καταφέρνει μια χαρά. Η ΣΚΟΠΙΑ ΒΓΑΖΕΙ ΚΕΡΔΟΣ
ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ ΧΩΝΕΨΕ ΤΟ μπορεί τα λεφτά από τις μπίζνες να τα δίνει
σε σένα, να τα κάνει φιλανθρωπίες (χμμμ), να επεκτείνει τις
αίθουσες τις για τα συμφέροντα του θεού, η τα τρώνε στα μπουζούκια,
δε με νοιάζει..... Αλλά κάνει λεφτά και κάνει λεφτά από το
πουθενά
ο/η Μετανοείτε έγραψε
στις Παρασκευή, 4 Δεκεμβρίου 2009 1:09 μμ
Πέτρο, διαβάζω αυτο το μπλογκ αρκετά συχνά και ομολογώ πως δεν
περίμενα να φτάσεις να λες ψέματα..., λοιπόν επειδή ήμουν και γω
απο τους τυχερούς... μπορώ με σιγουριά να πω πως όταν είχε
"αναθεωρηθεί" το οργανωμένοι είχε δωθεί εντολή να -καταστραφούν- τα
παλιά βιβλία
Και σου αφιερώνω το nick μου :-p
ο/η ΠΕΤΡΟΣ έγραψε
στις Παρασκευή, 4 Δεκεμβρίου 2009 1:56 μμ
ν1000, τα ισοπεδώνεις όλα! Με την λογική σου και ο Μωυσής και οι
ιερείς στην σκηνη της Μαρτυρίας και αργότερα στον Ναό, κάνανε
χοντρες μπίζνες! Και αργότερα η 1η χριστιανική εκκλησία έκανε το
ίδιο με τις συνεισφορές και δωρεές! ΧΟΝΤΡΕΣ ΜΠΙΖΝΕΣ ΚΑΝΑΝΕ ΌΛΟΙ ,
ΕΤΣΙ;
ο/η Free έγραψε
στις Παρασκευή, 4 Δεκεμβρίου 2009 5:29 μμ
Η σημερινή απάντηση του φίλου Πέτρου ήταν αξιοθρήνητη.
Μου θύμισε δικηγόρο που υπερασπίζεται πελάτη ο οποίος
κατηγορείται για σωρεία ειδεχθών εγκλημάτων κι΄αυτός
θέλει να τον περιγράψει σαν "το καλύτερο παιδί".Εμένα
πάντως, με δικαίωσε για τις αμφιβολίες ΟΛΩΝ των
Πρεσβυτέρων.
ο/η v1000 έγραψε
στις Παρασκευή, 4 Δεκεμβρίου 2009 6:05 μμ
Σου έχω ξαναπεί είναι λάθος να συγκρίνεις την πρώτη χριστιανική
εκκλησία με τους Νεοσύστατους Μάρτυρες του Ιεχωβά ή ακόμα και με
την ορθοδοξία. ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΧΛΑΜΥΔΕΣ ΜΕ ΣΑΝΔΑΛΙΑ
ΝΑ ΒΑΛΕΤΕ ούτε οι μεν ούτε οι δε. Και ναι, κάνουν χοντρές μπίζνες
όλες οι θρησκείες και στο παρελθόν και στο μέλλον, τι? παράξενο σε
φαίνετε? δεν σήμαινε ότι φταίει ο Παύλος ή ο χριστός γιαυτο, παρά
κάτι λαμογια σαν το Ράδερφορντ ή τον Εφραιμ.
ο/η Sakis έγραψε
στις Σάββατο, 5 Δεκεμβρίου 2009 1:07 μμ
Λίγες ακόμη δηλώσεις για την προφητεία του 1925
δεν θα μας κάνουν κακό. Η γνώση του ιστορικού
παρελθόντος μας προφυλάσσει από λάθη του
μέλλοντος.
Το Περιοδικό Χρυσούς Αιών της 16 Μαρτίου 1921,
διαφημίζει το βιβλίο "Εκατομμύρια" και ρωτά: "Γνωρίζετε
οτι τώρα βρισκόμαστε στους επιθανάτιους πόνους της
παλαιάς τάξεως πραγμάτων και στις ωδίνες της γεννήσεως
της νέας, και ότι εκείνοι που θα επιζήσουν από τις δυσχέρειες
των επομένων πέντε ετών θα είναι σε θέση να αρχίσουν να
εργάζονται στα νέα αιώνια σπίτια τους;"
Το βιβλίο 'Η Κιθάρα του Θεού' (1921) δηλώνει υπερήφανα στο
εσώφυλλό του ότι παρέχεται "Αναμφισβήτητος Απόδειξις του
ότι Εκατομμύρια των Νύν Ζώντων Ουδέποτε Θέλουσιν Αποθάνει".
Η πομπώδης αυτή διακήρυξη απαλείφθηκε όταν το βιβλίο αυτό
επανεκτυπώθηκε το 1928!!
Για τους Σπουδαστές της Γραφής εκείνης της εποχής, η διάδοση
του αγγέλματος των "Εκατομμυρίων" κατέστη μέσον δοκιμής της
πίστεως και της οσιότητάς τους στην Οργάνωση. Σημειώστε τι
αναφέρεται στη Σκοπιά 1 Απριλίου 1922:
"Ευρισκόμεθα τώρα εις τα εγκαίνια της βασιλείας.Υπάρχει ένα
άγγελμα δι ημάς ως μελών του σώματος αυτού και πρέσβεων,
δια να παραδώσωμεν. Ολίγοι φίλοι έχουν εγείρει αντιρρήσεις
εις την επαναλαμβανόμενη χρήσιν του αγγέλματος "Εκατομμύρια
Ήδη Ζώντων δεν Θέλουσιν Αποθάνει", διότι, αυτοί λένε, εμφανιζό-
μεθα ότι δεν δυνάμεθα να ομιλήσωμεν δια τίποτε άλλον. Η τοιαύτη
αντίρρησις είναι άνευ αξίας....[και αφού παραθέτει το εδ.Ματθαίος
24:14] Το Ευαγγέλιον τούτο εννοεί τα συγκεκριμένα καλά νέα ότι
ο παλαιός κόσμος ετελείωσεν, η βασιλεία των ουρανών είναι
ενταύθα, και εκατομμύρια ήδη ζώντων ουδέποτε θέλουσι αποθάνει.
Οι αγγελιοφόροι του πρέπει να διαδώσουν αυτήν την μαρτυρίαν
εις όλον τον κόσμον. Άλλως, αυτός θα προμηθεύσει άλλους
αγγελιοφόρους". Για να το λέει ο Δικαστής κάτι θα ξέρει!
ο/η Pyramid1914 έγραψε
στις Τετάρτη, 9 Δεκεμβρίου 2009 3:06 μμ
Φίλε Πέτρο, ούτε νοσηρή φαντασία έχω(αυτή την αφήνω σε άλλους
που είναι ειδικοί στο είδος τους εδώ και 150 χρόνια) αλλά ούτε
μίσος έχω για κανένα(δεν επιθυμώ την καταστροφή του 97% του
ανθρωπίνου πληθυσμού απλά και μόνο επειδή δεν έχουν την ίδια πίστη
με μένα) και ούτε πιστεύω σε ένα Θεό δολοφόνο που θα προβεί σε
ξεκαθάρισμα της ανθρώπινης φυλής, ακόμα και μικρών αθώων παιδιών
απλά και μόνο γιατί δεν άκουσαν το άγγελμα κάποιων ηλικιωμένων
ψευδοπροφητών made in U.S.A. Το σημαντικότερο δεν κινούμε ανάμεσα
σε ψέμα και μισοαλήθειες. Αυτό το αφήνω πάλι σε άλλους. Απλά εγώ
παραθέτω αυτά που γνωρίζω και αφήνω τους αναγνώστες να βγάλουν τα
συμπεράσματα τους.
Όσο για τον σωστό κατά τα άλλα ισχυρισμό σου ότι τα παλαιά
έντυπα σας είναι δύσκολο να τα βρεις θα συμφωνήσω μαζί σου. Όμως
αγαπητέ Πέτρο αφού ζούμε στην εποχή της τεχνολογίας και της
πληροφόρησης, είναι τόσο δύσκολο για την πολυεθνική εταιρεία Σκοπιά
που έχει στην κατοχή της τα πιο υπερσύγχρονα τυπογραφεία στον κόσμο
να μην μπορεί να τυπώσει τα παλαιά έντυπα που αποτελούν μέρος της
αποκαλυπτόμενης «αλήθειας»;
Ακόμα και αν δεν υπάρχει λόγος να τα τυπώσουν μπορούν να τα
ανεβάσουν στην ιστοσελίδα τους ώστε για να μπορεί ο καθένας μας να
έχει πρόσβαση στην «Γραφική αλήθεια» που είχε ο Ρώσσελ, ο Δικαστής,
ο Νορρ, έτσι για να κλείσει τα στόματα αυτών που λένε διάφορα κακά
πράγματα για την «καθοδηγούμενη από το Πνεύμα Οργάνωση.»
Γιατί οι πραγματικοί ακόλουθοι του Ρώσσελ που δεν έχουν την
οικονομική εμβέλεια της Σκοπιάς) τα έχουν ξανατυπώσει και μπορείς
να τα αγοράσεις, αλλά και το κυριότερο μπορείς να τα κατεβάσεις ΟΛΑ
από την ιστοσελίδα τους;;;
Αν πραγματικά η Σκοπιά θέλει να δείχνει ότι δεν φοβάται είναι
πολύ απλό: Ας ακολουθήσει το παράδειγμα των Σπουδαστών της
Γραφής!!!
Όμως γνωρίζομε πολύ καλά ότι το παρελθόν της την καίει. Για αυτό
προσπαθεί με έντεχνο τρόπο να το παραχαράξει. Για αυτό ΕΝΟΧΛΕΙΘΗΚΕ
αφάνταστα και έκανε πολλές προσπάθειες να κλείσει την Καναδέζικη
ιστοσελίδα watchtowerquotes.ca(μάλιστα κινήθηκε νομικά και ζητούσε
ένα αρκετά μεγάλο ποσό για αποζημίωση) η οποία ΑΠΛΑ είχε μαζεμένα
ΟΛΑ αυτά που ενοχλούν την Σκοπιά. Το αξιοσημείωτο είναι ότι ο
ιδιοκτήτης ΔΕΝ κατηγορούσε την Σκοπιά. Απλά είχε μαζεμένα ΟΛΕΣ τις
ψευδοπροφητείες της Σκοπιάς, κατανοήσεις, αλλαγές δογμάτων, την
επιρροή από την Πυραμιδολογία και ΟΛΑ όσα ενοχλούν την Σκοπιά
σήμερα, αλλά είναι ΔΙΚΑ της έντυπα.. Έτσι με μια απλή σύγκριση του
σύντομου παρελθόντος της Σκοπιάς ο αναγνώστης μπορούσε εύκολα να
δει ότι η Σκοπιά είναι ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ.
Για αυτό φίλε Πέτρο ζήτα από τους ηγέτες σου τουλάχιστον να μας
ανεβάσουν ΟΛΑ τα παλαιά τα έντυπα στην ιστοσελίδα τους να δούμε αν
θα το κάνουν!!!
Όσο για τον Ρώσσελ αμφιβάλω αν θα ήταν μαζί σας για πολλούς
λόγους. Καταρχάς τον σφετεριστή Δικαστή ούτε ΚΑΝ τον ανάφερε στην
διαθήκη του και από την στιγμή που ΟΛΑ γεγονότα αποδεικνύουν
σφετερισμό, δεν νομίζω θα ήθελε να ακολουθήσει αυτόν που του
διάλυσε την «θρησκεία»!!! Γιατί φίλε Πέτρο καμιά σχέση δεν έχετε με
τον ιδρυτή των Σπουδαστών της Γραφής, ούτε στο θεολογικό μέρος,
ούτε στο οργανωτικό. . .
Όσο για την σταδιακή αποκάλυψη της αλήθειας στην ηγεσία από την
Σκοπιά, δεν νομίζεις ότι 150 χρόνια είναι αρκετά για να φανεί
επιτέλους αυτό το φως;;; Γιατί το πρόβλημα σας δεν είναι η σταδιακή
αποκάλυψη, αλλά το γεγονός ότι καμιά πρόβλεψη της ηγεσίας σας δεν
βγήκε αληθινή(1914,1916,1918,1925,1975,πριν το 2000 με την γενεά)
τα πισωγυρίσματα του φωτός σε παλιά «φώτα». Μπορείς να μας πεις αν
θα αναστηθούν τα Σόδομα και Γόμορα;;; Ποιά είναι η τελική σας
κατανόηση γιατί με έχετε μπερδέψει λίγο;
Έτσι και το 1925 ο δικτάτορας Τζο, αφού τα έκανε θάλασσα, αντί
να απολογηθεί έριξε το φταίξιμο στους καημένους ακολούθους του. Και
αυτή την τακτική έχει κληρονομήσει από τον πραγματικό ιδρυτή της
τον Τζο η Σκοπιά, που με υπεροψία, υπερηφάνεια, σκληρότητα απέναντι
στην ανθρώπινη ζωή, καθιέρωσε την ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΞΟΥΣΙΑ ΤΟΥ
Και τα δυο βιβλία του Φρανζ: ΚΡΙΣΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ και ΑΝΑΖΗΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ, στέλνονται με 53 ευρώ (25+28 λιανικές τιμές) και δωρεάν ταχυδρομικά από ChristianBook.gr. Απλώς αναφέρετε το rwssel.pblogs.gr ως πηγή της προσφοράς. Επίσης δωρεάν παράδοση σε Αθήνα και προάστεια.
Τελευταίες εγγραφές
To ιστολόγιο κλείνει έναν μεγάλο κύκλο
(3 comments) Αγαπητοί φίλοι και αναγνώστες, τους τελευταίους μήνες το ιστολόγιο αυτό έκανε την υπέρβαση. Ατελείωτα σχόλια και αναρτήσεις τα οποία μπορεί να διαβάσει ο κάθε ενδιαφερόμενος περί...
Είναι οι Μάρτυρες του Ιεχωβά οι ‘Εκλεκτοί του Θεού;’
(3 comments) Πηγή: www.corior.blogspot.com By Alan Feuerbacher Οι Μάρτυρες του Ιεχωβά (για συντομία Μ.τ.Ι), προσπαθούν να υπερασπιστούν τη θρησκεία τους επειδή κατά καιρούς προβαίνουν σε...
Μια Πτυχή του Νομικισμού των Μαρτύρων του Ιεχωβά
(1 comments) Οι Μάρτυρες του Ιεχωβά αρέσκονται να πιστεύουν ότι η Οργάνωσή τους εναρμονίζεται πλή-ρως με την Αγία Γραφή, και ότι επειδή ακολουθούν την Αγία Γραφή δεν δεσμεύονται ν' ακο-λουθούν...
Μεταγγίσεις Αίματος, οι Μάρτυρες του Ιεχωβά και η Εταιρεία Σκοπιά
(3 comments) Σας το υποσχεθήκαμε για την Δευτέρα το ξέρω, αλλά κάλιο αργά παρά ποτέ! Θα το βρείτε και εδώ σε μορφή pdf για εύκολη εκτύπωση και αρχειοθέτηση.. Ήρθε η ώρα να τεκμηριώσουμε μια και...
Που είναι ο Πέτρος;; Πέτροοοοοο;
(18 comments) O φίλος μας ο Πέτρος, ενεργός, κατά δήλωσή του Μάρτυρας του Ιεχωβά, παραδόξως έχει εξαφανιστεί τελευταία.. Ελπίζω φίλε Πέτρο να είσαι καλά στην υγεία σου. Παλαϊκή απαίτηση να μας...
H Εταιρία $κοπιά και οι ...Δωρ€€ς
(0 comments) www.rwssel.blogspot.com Του Β.Τζ.Κότγουολ Η Εταιρία Σκοπιά συχνά επέκρινε τις άλλες θρησκείες επειδή περιέφεραν δίσκο για συνεισφορές στις συναθροίσεις τους. Θρησκείες που...
To ιστολόγιο κλείνει έναν μεγάλο κύκλο rwssel: είπαμε κλείνει έναν μεγάλο κύκλο, ΄όχι οτι κλείνουμε γενικώς! Να στέλνετε κανονικά τα σχόλιά σας και τα μειλ.. Απλά θα ξαποστάσουμε λίγο μέχρι να έχουμε να προσφέρουμε κάτι νέο. Ραντεβού στο φορουμ!
To ιστολόγιο κλείνει έναν μεγάλο κύκλο Joyful: Πράγματι, ήρθε η στιγμή για αλλαγή σελίδας.Το μπλόγκ εμπλουτίσθηκε με εξαιρετικό υλικό που καλύπτει όλα τα βασικά θέματα που απασχολούν τους Μάρτυρες του Ιεχω- βά.Όποιος επιθυμεί έχει στη διάθεσή του όλες τις πληρο- φορίες που λογικά θα αναζητούσε.
Είναι οι Μάρτυρες του Ιεχωβά οι ‘Εκλεκτοί του Θεού;’ Sakis: Φυσικά, η ηγεσία των Μ.Τ.Ι. δεν πιστεύει το παραμύθι που πουλάει στους οπαδούς της οτι τάχα ειναι ο "εκλεκτός λαός του Θεού". Το διαδίδει όμως για να κρατάει μέσα στο "μαντρί" τους πιστούς σ΄αυτήν. Αναρωτιέμαι,όμως, τι ψυχή θα παραδώσουν οι ηγέτες των Μαρτύρων και τί θα απολο- γηθούν όταν σταθούν μπροστά στον Χριστό για ΚΡΙΣΗ
Πως θα έπρεπε να ήταν οι ταμπέλες έξω από τις "εκκλησίες" των Μαρτύρων του Ιεχωβά : Είναι επεξεργασία foto shop και έγινε για ανέκδοτο από πρώην ΜτΙ στις Η.Π.Α...θα ήταν καλό να άλλαζες τον τίτλο του θέματος γιατί πρόκειτε για αστείο και όχι πραγματικό... Πως θα έπρεπε να ήταν οι ταμπέλες των ΜτΙ...να ένας τίτλος που θα ήταν γάντι με την φωτογραφία!
Που είναι ο Πέτρος;; Πέτροοοοοο; RWSSEL: Η Ρωσσία μας δείχνει τον δρόμο που πρέπει να ακολουθήσουμε.. Δηλώνω απερίφραστα υπέρ της της Ρωσσίας στο θέμα αυτό. Στο ΔΑΔ θα φάνε και ΠΑΛΙ τα μούτρα τους
RSS Feed για αυτό το θέμα 39
ο/η Amorfotos έγραψε
στις Δευτέρα, 30 Νοεμβρίου 2009 8:55 μμ
Αφού φίλε Ρώσσελ με καλείς να σχολιάσω την πατάτα
του 1925, θα πώ μόνο τούτο (γιατί ντρέπομαι τον Sakis
που αυτές τις μέρες κάνει αναλυτικά σχόλια πάνω στο
ίδιο θέμα).
20 χρόνια Μάρτυρας δεν είχα ακούσει ή διαβάσει λέξη
για το 1925.Το έμαθα όταν βγήκε το βιβλίο Διαγγελείς
και έπαθα πλάκα.Ήδη όμως την είχα κοπανήσει απο
Μάρτυρας.Τώρα ξέρω πολύ καλά και όλες τις πατάτες
της "Οργάνωσης του Θεού" από ιδρύσεώς της
ο/η rwssel έγραψε
στις Τρίτη, 1 Δεκεμβρίου 2009 0:01 πμ
Πιστεύανε ότι με το βιβλίο αυτό (Διαγγελείς) θα τα κουκουλώνανε. Πρόκειται για την πιο αισχρή αλλοίωση ιστορίας του 20ου αιώνα. Να ναι καλά που το γράψανε όμως διότι εμένα προσωπικά με έβαλε τότε σε σκέψεις για σοβαρη έρευνα...και ιδού τα αποτελέσματα...
ο/η Sotiris έγραψε
στις Τρίτη, 1 Δεκεμβρίου 2009 11:13 πμ
Το αστείο είναι πως όταν ο Ρόδερφορδ το 1926,
σε περιοδεία στην Ευρώπη , απαντούσε σε
συνέντευξη τύπου στην Ελβετία στο ερώτημα των
δημοσιογράφων, άν αναστήθηκαν οι αρχαίοι αριστείς,
απάντησε πως "Ήταν απλά μια εκφρασθείσα άποψη".
Δηλαδή, η Καμπάνια των Εκατομμυρίων,που κινητο-
ποίησε όλη την οργάνωση για έξη χρόνια και διατυπώ-
θηκαν προβλέψεις που "ήταν θέλημα Θεού να δοθούν
στους ανθρώπους" (βλέπε ανάλυσι του Sakis) με
απόλυτους όρους, "ήταν απλά μια εκφρασθείσα άποψη".
Τώρα ρωτάω κι΄εγώ: Πώς χαρακτηρίζεις ένα θρησκευτικό
ηγέτη που συμπεριφέρεται έτσι;
Με την ευκαιρία θέλω να ευχαριστήσω τον Sakis που
κάνει τον κόπο και μας ενημερώνει για αυτές τις άγνωστες
πτυχές της υπόθεσης των "Εκατομμυρίων".
ο/η ΠΕΤΡΟΣ έγραψε
στις Τρίτη, 1 Δεκεμβρίου 2009 1:29 μμ
θελεις απάντησεις για 1920-25;
ο/η rwssel έγραψε
στις Τρίτη, 1 Δεκεμβρίου 2009 1:38 μμ
Ασφαλώς, και πρόσεξε τί θα πείς διότι έχω ΟΛΟ το βιβλίο σε ηλεκτρονική μορφή...
Μετά να μας πεις και για το "Μπεθ Σαρίμ" και όλα τα αλλοπρόσαλα που έλεγε ο "δικαστής" της μιας ημέρας με τα πούρα και τα πολυκύκλινδρα αυτοκίνητα...
ο/η ΠΕΤΡΟΣ έγραψε
στις Τρίτη, 1 Δεκεμβρίου 2009 2:53 μμ
Οι Σπουδαστές της Γραφής ανέμεναν επίσης ότι το έτος 1925 θα έβλεπε την εκπλήρωση θαυμάσιων Βιβλικών προφητειών. Υπέθεταν ότι εκείνον τον καιρό θα άρχιζε η επίγεια ανάσταση, στην οποία θα επανέρχονταν στη ζωή πιστοί άντρες του παρελθόντος, όπως ο Αβραάμ, ο Δαβίδ και ο Δανιήλ. Πιο πρόσφατα, πολλοί Μάρτυρες φαντάζονταν ότι τα γεγονότα που σχετίζονται με την έναρξη της Χιλιετούς Βασιλείας του Χριστού μπορεί να άρχιζαν να λαβαίνουν χώρα το 1975. Η προσδοκία τους βασιζόταν στην κατανόηση ότι η έβδομη χιλιετία της ανθρώπινης ιστορίας θα άρχιζε τότε.
Αυτές οι λανθασμένες απόψεις δεν σήμαιναν ότι οι υποσχέσεις του Θεού ήταν εσφαλμένες, ότι εκείνος είχε κάνει κάποιο λάθος. Σε καμιά περίπτωση! Τα λάθη ή οι εσφαλμένες αντιλήψεις, όπως και στην περίπτωση των Χριστιανών του πρώτου αιώνα, οφείλονταν στην αποτυχία τους να δώσουν προσοχή στην προειδοποίηση του Ιησού: Δεν γνωρίζετε τον καιρό. Τα εσφαλμένα συμπεράσματα οφείλονταν, όχι σε δόλο ή σε απιστία στον Χριστό, αλλά στη διακαή επιθυμία να πραγματοποιηθεί η εκπλήρωση των υποσχέσεων του Θεού στον καιρό τους
Το έτος 1925 έληξε αλλά το τέλος δεν είχε έρθει ακόμη! Από τη δεκαετία του 1870 και έπειτα, οι Σπουδαστές της Γραφής υπηρετούσαν με κάποια ημερομηνία υπόψηαρχικά το 1914, ύστερα το 1925. Τώρα, κατάλαβαν ότι έπρεπε να υπηρετούν όσο διάστημα επιθυμεί ο Ιεχωβά. Το τεύχος 15 Ιανουαρίου 1926 της Σκοπιάς περιείχε το άρθρο-ορόσημο Ποιοι θα Τιμήσουν τον Ιεχωβά; τονίζοντας όσο ποτέ άλλοτε τη σπουδαιότητα του ονόματος του Θεού. Τελικά, το Μάιο του 1926, στη συνέλευση που διεξάχτηκε στο Λονδίνο της Αγγλίας, υιοθετήθηκε μια απόφαση με τίτλο Μια Μαρτυρία στους Κυβερνήτες του Κόσμου. Αυτή διακήρυττε ευθέως την αλήθεια σχετικά με τη Βασιλεία του Θεού και την επικείμενη καταστροφή του κόσμου του Σατανά. Στην ίδια συνέλευση, παρουσιάστηκε το βιβλίο Απελευθέρωσις, το οποίο είχε δριμύ περιεχόμενο, και έγινε το πρώτο μιας σειράς εντύπων η οποία θα αντικαθιστούσε τις Γραφικές Μελέτες
Αληθινά, μπορούμε να εμπιστευόμαστε τις υποσχέσεις του Θεού! Οι άνθρωποι είναι εκείνοι που κάνουν λάθη. Συνεπώς, οι αληθινοί Χριστιανοί θα διατηρούν μια στάση αναμονής υπακούοντας στην εντολή του Ιησού. Θα μένουν άγρυπνοι και έτοιμοι για τον αναπότρεπτο ερχομό του Χριστού ως Εκτελεστή του Θεού. Δεν θα επιτρέψουν σε ψεύτικες προβλέψεις να τους κάνουν να χάσουν την επαγρύπνησή τους και να αγνοήσουν την αληθινή προειδοποίηση για το τέλος του κόσμου.
ο/η RWSSEL έγραψε
στις Τρίτη, 1 Δεκεμβρίου 2009 3:01 μμ
"Οι Σπουδαστές της Γραφής ανέμεναν επίσης ότι το έτος 1925 θα έβλεπε την εκπλήρωση θαυμάσιων Βιβλικών προφητειών. Υπέθεταν ότι..."
ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ....
ΔΕΝ ΥΠΕΘΕΤΑΝ Πέτρο, ΗΤΑΝ ΣΙΓΟΥΡΟΙ...ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΤΟΥΣ ΠΗΓΑΙΝΕ ΚΟΝΤΡΑ, ΤΟΝ ΠΕΤΑΓΑΝ ΚΛΩΤΣΗΔΟΝ....
ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ 1975,
ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΕΝΙΑ 1914(ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΓΩ!)
ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΑΡΑΜΥΘΑΚΙΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Η ΣΚΟΠΙΑ...
ο/η ΠΕΤΡΟΣ έγραψε
στις Τρίτη, 1 Δεκεμβρίου 2009 3:35 μμ
Τι δεν καταλαβαίνεις για την Γενιά του 1914, έχει ξεκαθαριστεί , σε τι διαφωνούσες; Και όταν λέω "υπέθεταν", δεν εννοώ τον "λαό", αλλά τους υπεύθυνους! Αλλά εγώ δεν είμαι ΜτΙ για κανέναν "υπεύθυνο", αλλά για τον Θεό! Σαφώς και ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΑΘΗΤΟΙ οι υπεύθυνοι, αλλά δεν έχουν δόλο!, και εγώ περιμένω τον Θεό τέλικά! Και ακόμα και στις περιπτώσεις που κάποιοι μπορεί να ενεργήσουν με δόλο, σύντομα θα ξεσκαπαστούν και θα αποβληθούν!
ο/η Sakis έγραψε
στις Τρίτη, 1 Δεκεμβρίου 2009 3:42 μμ
Φίλε Ρώσσελ, όταν θα λές κάτι δεν θα είσαι αόριστος
σαν τον Πέτρο. Όταν αναφέρεσαι στις δύο Κάντιλλακ
του Ρόδερφορντ δεν μπορείς να λές "πολυκύλινδρα"
αυτοκίνητα. Θα αναφέρεις με ακρίβεια τους κυλίνδρους.
Στην προκειμένη περίπτωση ήταν δεκαεξακύλινδρα και
"κονβέρτιμπλ" παρακαλώ, δηλαδή, ανοιχτά, cabrio
που θα έλεγαν οι πάντα καθυστερημένοι Ευρωπαίοι.
Και ήθελε δύο ο Μάγκας Πρόεδρος.Μία για τη Ν.Υόρκη
και μία για το Μπέθ Σαρίμ. Πόσο κόστιζε η καθεμιά;
Διαβάζω απο σχετικό ρεπορτάζ:"Μια καινούργια Ford
το 1931 κόστιζε 600 περίπου δολλάρια. Μια 16-κύλινδρη
Κάντιλλακ κόστιζε απο 5,400 έως 9,200 δολλάρια, ανά-
λογα το μοντέλο.(η ετήσια συνδρομή της Σκοπιάς ήταν 2!$ )
Και τα δύο αυτοκίνητα χρησιμοποιούνταν
αποκλειστικά απο τον Ρόδερφορντ.....Ιστορικοί του αυτο-
κινήτου περιγράφουν τη 16-κύλινδρη Κάντιλλακ: "Φυσικά,
οι αγοραστές της V-16 ήταν οι πολύ πλούσιοι και φημισμέ-
νοι άνθρωποι. Μεταξύ των ιδιοκτητών της πρώτης γενιάς
του αυτοκινήτου αυτού ήταν ο Άλ Τζόνσον....ο Ρόμπερτ
Μοντκόμερυ και η Μάρλεν Ντήτριχ" (κάτι φτωχαδάκια
δηλαδή). Για περισσότερες λεπτομέρειες διαβάστε απο
το βιβλίο του Έντμοντ Γκράς "Μάρτυρες του Ιεχωβά"
σελίδες 215-220. Ποιος Μάρτυρας του Ιεχωβά σήμερα
(μετά απο 80 χρόνια) μπορεί να κατέχει το ακριβότερο
αυτοκίνητο του κόσμου εις διπλούν; Αν θέλει, ας μας
απαντήσει η Σκοπιά στη στήλη "Ερωτήσεις από
Αναγνώστες"!
ο/η Sakis έγραψε
στις Τρίτη, 1 Δεκεμβρίου 2009 4:21 μμ
Ώστε αυτή είναι η απάντησή σου φίλε Πέτρο για
την περίοδο 1920-25;
Φυσικά δεν έκανες τον κόπο να σκεφτείς εσύ
προσωπικά. Άφησες τη Σκοπιά να απαντήσει μέσω
των εντύπων της. Προφανώς έχεις αποποιηθεί το
δικαίωμά σου να σκέφτεσαι σε ατομική βάση.Το ίδιο,
δυστυχώς, έχουν κάνει οι περισσότεροι Μ.τ.Ι.
Αυτή η αξιοθρήνητη τακτική δεν σε απαλλάσει απο
την ευθύνη που έχεις και εσύ προσωπικά να "δοκιμάζεις
τα πάντα" και να κατέχεις το καλό όπως συμβουλεύει ο
απόστολος.
Η απάντηση της Σκοπιάς, λοιπόν, που μας έδωσες
είναι ένα μνημείο παραπλανητικών δικαιολογιών που
σκοπό έχουν να μεταφέρουν την ευθύνη των λανθασμένων
προβλέψεων απο την ηγεσία στους πιστούς! Γι΄αυτό με
ανέντιμο και απατηλό τρόπο διαρκώς αναφέρει οτι "οι
σπουδαστές της Γραφής 'πίστευαν', 'νόμιζαν', 'θεωρούσαν',
'ανέμεναν', προσδοκούσαν', 'κατανοούσαν', χωρίς ποτέ
να λέει ποιός τους έκανε να 'πιστεύουν' αυτά τα πράγματα!
Η αλήθεια είναι ότι όλα αυτά τα δίδαξαν και τα επέβαλαν οι
κατά καιρούς ηγέτες της Σκοπιάς χωρίς οι πιστοί να έχουν
το δικαίωμα να τα αμφισβητήσουν!
Δεν θα ασχοληθώ άλλο με τις κουτοπονηριές της Σκοπιάς
που μας αράδιασες εδώ. Οι αναγνώστες έχουν την ευκαιρία
να μάθουν τα πραγματικά γεγονότα απο τη σειρά των μικρών
άρθρων που καταθέτω αυτές τις μέρες, και να δούν με τα ίδια
τους τα μάτια, ΤΙ ΕΛΕΓΑΝ ΚΑΙ ΤΙ ΕΓΡΑΦΑΝ οι Ηγέτες της
Σκοπιάς εκείνη την εποχή, ΜΕΣΑ απο τα ΕΝΤΥΠΑ τους.
ο/η v1000 έγραψε
στις Τρίτη, 1 Δεκεμβρίου 2009 9:03 μμ
Πέτρος: Οι άνθρωποι είναι εκείνοι που κάνουν λάθη....
κάθε σου λέξη είναι και προσβολή... μάλλον κάθε λέξη του συντάκτη της σκοπιάς που αντιγράφεις....
λάθος είναι να διαιρούνται οικογένειες (αποκοπή)
λάθος είναι να αυτοκτονείς (αποχή από αίμα)
λάθος είναι η σημερινή αλήθεια που μεταβάλλεται κατά βούληση της ηγεσίας σας (νέο φως)
λάθος τραγικό είναι όλη η ιστορία των μαρτύρων του ιεχωβά
λάθος είναι να διδάσκεις ψευδοπροφήτiες και να πουλάς ψεύτικες ελπίδες σε απελπισμένους ανθρώπους (1925 1975 1914)
λάθος είναι να παρερμηνεύεις την αγία γραφή για να πετυχεις τους σκοπούς σου.
λάθος είναι να ακλουθείς τυφλά τα παραπάνω λάθη
και μην ξεχνάς μάρτυρα, ότι έγραφε και ότι γραφεί η σκοπιά είναι νομός απαράβατος για τους ευαγγελιζομένους: από το πως θα μιλάς, πως θα ντύνεσαι, πως θα φέρεστε κ.ο.κ
ΑΣΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΙΣ ΣΑΧΛΑΜΑΡΕΣ ΠΕΡΙ ΥΠΕΘΕΤΑΝ ΚΑΙ ΔΗΘΕΝ ΥΟΘΕΤΙΣΑΝ ΑΠΟΨΕΙΣ. Όποιος ήθελε να ήταν και να είναι μάρτυρας εκτελούσε το διάταγμα της σκοπιάς κατά γράμμα. αλλιώς τα κουβαδάκια του και σε άλλη παράλια. ΟΠΟΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΛΑΘΗ ΧΡΕΩΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΣΚΟΠΙΑ. Μακριά και αγαπημένοι λοιπόν........
ο/η Pyramid1914 έγραψε
στις Τετάρτη, 2 Δεκεμβρίου 2009 1:38 μμ
Φίλε Πέτρο, η λεγόμενη κατανόηση της Σκοπιάς για την έναρξη της έβδομη χιλιετίας είναι φαγητό ξαναζεσταμένο. Από ότι είδα δεν έχεις πρόσβαση σε παλαιά έντυπα της Σκοπιάς για να ξέρεις τι έλεγε η οργάνωση σας για αυτό το θέμα. Να υπενθυμίσω ότι η προηγούμενη κατανόηση ήταν το 1873. Στους τόμους του Ρώσσελ Γραφικές Μελέτες τόμος 2 σελ.39(Στα αγγλικά) αναφέρει ότι τα 6000 χρόνια τελείωσαν το 1873!!!
Αυτή η χρονολογία την πίστευαν οι ΜτΙ μέχρι και το 1933. Μάλιστα σε αρκετά βιβλία του ο Δικαστής και σφετεριστής της κληρονομιάς του Ρώσσελ αναφέρει το 1873 σαν το τέλος των 6000 ετών. Η νέα χρονολογία άρχισε να εμφανίζετε το 1943&
Φυσικά σαν και του λόγου σου που μασούν κουτόχορτο Made in U.S.A. αντί να σε προβληματίσει η συνεχείς προφητική αποτυχία της ηγεσίας σας, κλείνεις τα μάτια και συνεχίζεις. Επίσης ανάφερες ότι: Δεν θα επιτρέψουν σε ψεύτικες προβλέψεις να τους κάνουν να χάσουν την επαγρύπνησή τους και να αγνοήσουν την αληθινή προειδοποίηση για το τέλος του κόσμου&καλά φίλε Πέτρο έχεις συναίσθηση σε αυτά που αραδιάζεις εδώ ή απλά αντιγράφεις από το δισκάκι της Σκοπιάς χωρίς να σκέφτεσαι;
Η ΙΔΙΑ Η ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥΣ ΕΔΩΣΕ ΨΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ Ή ΨΕΥΔΟΠΡΟΦΗΤΕΥΣΕ, ΚΑΙ ΜΑΣ ΛΕΣ ΤΑΧΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΝ ΨΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΧΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΑΓΡΥΠΝΗΣΗ ΤΟΥΣ&.ΕΙΣΑΙ ΣΟΒΑΡΟΣ;;;
Δηλαδή αν πραγματικά πιστεύεις αυτά που αραδιάζεις εδώ, έπρεπε από καιρό να εγκαταλείψεις ΑΥΤΟΥΣ που ΕΚΑΝΑΝ ΨΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ&.Δηλαδή Πέτρο παραδέχεσαι έμμεσα ότι η ηγεσία σας είναι ένα μάτσο ΨΕΥΔΟΠΡΟΦΗΤΕΣ&
Μια ηγεσία με κατασυρροή αποτυχημένες προφητείες -1914, 1916, 1918,1925,1942,1975, πριν το 2000(βλέπε γενεά) πρέπει να τους πιστέψω ότι θα με διαφυλάξουν από την καταστροφή που ισχυρίζονται εδώ και 150 χρόνια ότι θα έρθει και δεν έρχεται; Πέτρο αν έχεις ραντεβού με κάποιο άτομο για κάτι σημαντικό μια συγκεκριμένη ώρα. Και σου λέει ότι ΣΙΓΟΥΡΑ την ερχόμενη εβδομάδα στις 9 Δεκεμβρίου η ώρα 5 θα βρεθούμε Πλάκα σε ένα συγκεκριμένο εστιατόριο για να μιλήσουμε και εσύ πας περιμένεις, περιμένεις, περιμένεις και το άτομο δεν έρχεται. Απλά σου τηλεφωνά το βράδυ και σου λέει ότι κάτι έτυχε και δεν μπόρεσε να έρθει και κανονίζεις άλλο ραντεβού. Και τελικά πάλι δεν έρχεται και αυτό γίνεται επαναλαμβάνετε για τουλάχιστον 8 φορές&.Πες μου ΕΙΛΗΚΡΙΝΑ Πέτρο θα ΕΜΠΙΣΤΕΥΩΣΟΥΝ το άτομο αυτό ότι θα τηρούσε την υπόσχεση σου ή θα τον χαρακτήριζες ένα κοινό ΨΕΥΤΗ;;; Μα φίλε Πέτρο ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ κάνει η Σκοπιά. Παρόλα αυτά υποστηρίζεις ότι αυτά που προβλέπει για τέλος του Κόσμου θα βγουν μια μέρα αληθινά!!!
Όμως ο ίδιος φάσκεις και αντιφάσκεις(σαν αποτέλεσμα της πλύσης εγκεφάλου που έχεις υποστεί και τη διπλή σκέψη που σου υποβάλει η Σκοπιά να δέχεσαι 2 διαμετρικά αντίθετα πράγματα την ίδια στιγμή.
Μας είπες Πέτρο ότι: Αλλά εγώ δεν είμαι ΜτΙ για κανέναν "υπεύθυνο", αλλά για τον Θεό! Σαφώς και ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΑΘΗΤΟΙ οι υπεύθυνοι, αλλά δεν έχουν δόλο!, και εγώ περιμένω τον Θεό τέλικά! Και εγώ Πέτρο είμαι Χριστιανός Ορθόδοξος όχι για κάποιον Αρχιεπίσκοπο, η ιερέα που κάνουν λάθη. Άρα γιατί αυτό που υποστηρίζεις για σένα δεν το δέχεσαι για μένα; Γιατί πρέπει εγώ να γίνω ΜτΙ αφού η ηγεσία σου είναι μια ηγεσία με συνεχείς λανθασμένες κατανοήσεις, ανεκπλήρωτες προφητείες και ένα φως που για 150 χρόνια δεν έλαμψε ακόμα και συνεχώς αλλάζει κατανοήσεις; Γιατί να μην αλλάξεις εσύ πίστη και να γίνεις Ορθόδοξος όπου οι πραγματικοί πιστοί Χριστιανοί(δεν μιλώ για την πλειοψηφία και τους κατόνομα) ζούμε τον Χριστό, τον προσκαλούμε να έρθει στην ζωή μας με την Θεία Κοινωνία και πάνω από όλα η κάθε μέρα για μας την ζούμε σαν την τελευταία μας είτε αυτή θα είναι το τέλος της ζωής μας είτε αυτή που θα φέρει ο Θεός την αλλαγή πάνω στην γη;
Γιατί να μην ακολουθήσεις αυτό που είπε ο Κύριος Ιησούς Χριστός στο Λουκάς κα:8-10 που λέει ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ γιατί πολλοί θα έλθουν εις το όνομα μου λέγοντες ότι εγώ είμαι και ότι ο Καιρός ΕΙΝΑΙ ΠΛΗΣΙΟΝ&ΜΗ ΥΠΑΓΕΤΕ ΟΠΙΣΩ ΑΥΤΩΝ&..
ο/η ΠΕΤΡΟΣ έγραψε
στις Τετάρτη, 2 Δεκεμβρίου 2009 3:53 μμ
Η αποκοπή , η αποχή από το αίμα δεν είναι "λάθη"¨, αλλά Θεικές απαιτήσεις! Τα πραγματικά λάθη που έγιναν από την "ηγεσία" (χωρίς δόλο), δεν αλλάζουν τον σκοπό του Θεού, ούτε την αλήθεια΄, ούτε τα πράγματα! Ο Μωυσής έκανε πάρα πολλά λάθη (και ο Δαβίδ, και ο Μανασσής, και ο Πέτρος και Παύλος και πολλοί άλλοι) αλλά αυτό δεν άλλαζε το γεγονός ότι αυτούς χρησιμοποιούσε ο Θεός για να καθοδηγούν και να είναι ηγέτες του λαού Του!
Το μόνο πρόβλημα είναι η υπερηφάνεια και η αλαζονία! Ο Ουζά είχε δίκιο , φαινομενικά, όταν πήγε να πιάσει την κίβωτο που έπεφτε! Ήταν λάθος του Δαβίδ και των ιερέων που δεν ακολούθησαν τις οδιγίες που είσε δώσει ο Θεός για την μεταφορά της κιβωτού! Αλλά ο Θεός δεν εκτέλεσε ούτε τον Δαβίδ ούτε τους ιερείς , αλλά τον Ουζά, που αλαζονικά δεν άφησε τα πράγματα στον Θεό και πήρε την υπόθεση στα χέρια του!
Φοβάμαι, με όλη μου την αγάπη, ότι κάνετε το ίδιο λάθος!
ο/η ΠΑΡΑΚΡΟΥΣΗ έγραψε
στις Τετάρτη, 2 Δεκεμβρίου 2009 5:04 μμ
"Σαφώς και ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΑΘΗΤΟΙ οι υπεύθυνοι, αλλά δεν έχουν δόλο!, και εγώ περιμένω τον Θεό τέλικά!"
Εδω θα συμφωνησω...ειπε κανεις οτι εχετε δολο; Τρελλα ομως εχετε...Παρακρουση Φρενων και συνχυση...Ολα θα τα εχετε πια; Πολυ πλεονεκτες ειστε.
Και κατι επικινδυνες αιρεσεις που αυτοκτονουν ομαδικα γιατι πιστευουν στον Χριστο Μεσσια Mr. ταδε και αυτοι δεν εχουν δολο...
Καλα κανεις και περιμενεις τον Θεο...Αυτο ειναι το σωστοτερο των σωστοτερων... by the way δε μας νοιαζει τι περιμενεις εσυ προσωπικα δεν εισαι εσυ στο σκαμνι που εξεταζεσαι αλλα η Σκοπια...
ο/η Παρακρουση έγραψε
στις Τετάρτη, 2 Δεκεμβρίου 2009 5:10 μμ
"Και ακόμα και στις περιπτώσεις που κάποιοι μπορεί να ενεργήσουν με δόλο, σύντομα θα ξεσκαπαστούν και θα αποβληθούν!"
Ποιοι μωρε καποιοι θα ενεργησουν με δολο; Ο τρελλος δεν εχει δολο γιαυτο και απαλλάσσεται στα δικαστηρια. Δε σημαινει ομως οτι δε θα τον κλεισουμε στο ψυχιατρειο προς προφυλαξη των λογικων...αν και την σημερον ημερα η τρελλα γινεται αποδεκτη ως λογικη και η λογικη ως τρελλα οποτε η Σκοπια και οι λοιποι τρελλοι δεν κινδυνευουν μην ανησυχεις.
ο/η ΠΑΡΑΚΡΟΥΣΗ έγραψε
στις Τετάρτη, 2 Δεκεμβρίου 2009 5:15 μμ
Αλλά εγώ δεν είμαι ΜτΙ για κανέναν "υπεύθυνο", αλλά για τον Θεό!
Ο υπευθυνος θα θελα να ξερα για ποιον???? ειναι ΜτΙ
Χμμμ...Καλο αυτο γιατι πολλοι απο εσας ειναι ΜΤΙ για οτιδηποτε αλλο ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΟ...
Ουτε και οι Ορθοδοξοι ειναι ορθοδοξοι για κανενα ιερεα αλλα για το Θεο...
ο/η RWSSEL έγραψε
στις Τετάρτη, 2 Δεκεμβρίου 2009 5:23 μμ
Nα καλοσορίσουμε τον νέο μας φίλο "Παράκρουση"!
Επίσης να υπενθυμίσω στους αναγνώστες μας ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ ΝΗΜΑΤΟΣ-ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ:
HTAN ΨΕΥΔΟΠΡΟΦΗΤΕΙΑ ΝΑΙ ή ΟΧΙ? ΚΑΙ ΑΝ ΗΤΑΝ, σε τι συμπέρασμα καταλήγουμε??
ο/η ΠΑΡΑΚΡΟΥΣΗ έγραψε
στις Τετάρτη, 2 Δεκεμβρίου 2009 6:11 μμ
Ποιο 1914 και 1915 σαν το πνευματικο και δογματικο βαθος της Ορθοδοξιας δεν υπαρχει. Τερμα. Αλλα οι περισσοτεροι γνωριζουν την Ορθοδοξια (οντας Ορθοδοξοι πριν) αφου καταπιουν ενα σωρο δυτικοφερτες βλακειες ασυζητιτι απο συμφερον και ελλειψη μυαλου κυριως. Τολμαει κανεις απο τους ΜΤΙ να το ψαξουν; Οχι μονο δε τολμανε αλλα ουτε τους νοιαζει...που να παμε σου λεει εδω ειμαστε ΒΟΛΕΜΕΝΟΙ!!!! Αμ πως.
Ωχουυυυυυυυ οπου καλοπερναει κανεις........και οπου την βρισκει
Ωχουυυυυυ....
ο/η ΠΕΤΡΟΣ έγραψε
στις Πέμπτη, 3 Δεκεμβρίου 2009 10:35 πμ
φίλοι μου, ξέρετε πάρα πολύ καλά ότι από δογματική άποψη . την αλήθεια την έχουν οι ΜτΙ! Και επειδή για χψ λόγους δεν είστε πλέον ΜτΙ, (οι περισσότεροι αποκοπήκατε ή φύγατε από την αλήθεια που και εσείς οι ίδιοι υποστηρίζατε), είσασταν "αναγκασμένοι" να ακολουθήσετε την τακτική "όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κλανει κρεμαστάρια"!
Όλα τα άλλα είναι χαζομάρες! Τα δεν ήξερα για το 25, 1873 κτλ, απλά είναι χαζομάρες! Είμαι 35 περίπου ετών, μεγαλωμένος στους ΜτΙ, και ήξερα από μικρός για όλα αυτα! Όλοι όσοι μελετούσαν τα έντυπα μας μπορο'υσαν να τα μάθουν!!1
Το "α, τόσα χρόνια ΜτΙ εγώ δεν ήξερα τίποτα", ή είναι ψέμα, ή δείχνει ότι είσασταν από αυτούς που δεν διάβασαν τα έντυπα μας ΟΛΑ!
Οι παρατονίες πάντα υπάρχουν! Αλλά ένα τραγουδιστής δεν ε'ίναι σκάρτος επειδη κάνει κάποιες παρατονίες ή κάποια φάλτσα!
Η ουσία είναι η εκδήλωσει ιδιοτήτων!
Ποιες ιδιότητες αφήνουν να κυριαρχούν πάνω μας; Η ταπνεινότητα, η πραότητα, η μακροθυμία, η αγάπη, η υπομονή κτλ, ή η ανυπομονησία, αλαζονία, υπερηφάνεια, φθόνο, μη συγχωρητικότητα κτλ
Το κακό είναι ότι αυτές οι ιδιότητες δεν κάνουν διακρίσεις σε καλούς και κακούς! Μπορούν να εκδηλωθούν στο καθένα ανά πάσα στιγμή, ανάλογα με τι θα τροφοδοτήσουμε την καρδιά μας και την διάνοια μας!
ο/η RWSSEL έγραψε
στις Πέμπτη, 3 Δεκεμβρίου 2009 12:27 πμ
ΠΕΤΡΟΣ:`"φίλοι μου, ξέρετε πάρα πολύ καλά ότι από δογματική άποψη . την αλήθεια την έχουν οι ΜτΙ!"
AΠΟ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΑΥΤΟ? ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΛΕΣ ΕΣΥ???
ΑΝΤΙΘΕΤΑ, ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ (μαζί με εμάς και το 99,7% του ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ) ΟΤΙ ΑΠΟ ΔΟΓΜΑΤΙΚΗ ΑΠΟΨΗ Δ-Ε-Ν ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΙ ΜΤΙ.-
ο/η v1000 έγραψε
στις Πέμπτη, 3 Δεκεμβρίου 2009 12:30 πμ
Τα πραγματικά λάθη που έγιναν από την "ηγεσία" (χωρίς δόλο), δεν αλλάζουν τον σκοπό του Θεού, ούτε την αλήθεια, ούτε τα πράγματα!
είναι ΑΛΗΘΕΙΑ ότι Εγώ σαν μάρτυρας που ήμουν, πίστευα ότι το τέλος του πονηρού Συστήματος θα έρθει ΠΡΙΝ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΥΤΗ Η ΓΕΝΕΕΑ????? Η γένια που έζησε τα γεγονότα του 1914?????
ΕΙΝΑΙ Η ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ????
Από τα 13 μου μέχρι τα 20 όταν πήγαινα στο έργο (ναι έκανα και σκαπανικο για την φουκαριάρα την μάνα μου) έλεγα την ΑΛΗΘΕΙΑ στον κόσμο η δεν την έλεγα?
ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΠΕΘΑΜΕΝΟΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΒΡΕΦΗ ΝΑ ΗΤΑΝ ΤΟ 1914, Η ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ?????
Πιστεύεις ότι δεν έχει αλλάξει η αλήθεια Πέτρο? Οι σκαπανείς τι λένε σήμερα στο έργο?
Λένε τα ιδία που έλεγα και εγώ πριν από 10 χρόνια????
Είναι αλήθεια ότι ο Ο.Η.Ε είναι το τέρας της αποκαλύψεως η δεν είναι?
ο/η v1000 έγραψε
στις Πέμπτη, 3 Δεκεμβρίου 2009 1:23 μμ
εάν υποθέσουμε ότι αυτό που λες είναι σωστό:
ξέρετε πάρα πολύ καλά ότι από δογματική άποψη . την αλήθεια την έχουν οι ΜτΙ!
τότε γιατί τα δόγματα έχουν τόσες αλλαγές μέσα σε 150 χρόνια??? και αμφιβάλω αν θα σταματήσουν εδω.
Ένα παράδειγμα: είμαι ο v1000 και έχω ένα πολύ σημαντικό άγγελμα να σας πω
Με καθοδηγεί το πνεύμα του θεού και μέσω αυτού σας λέω: Η γη είναι τετράγωνη!!!
1 δήλωση: 1980
Μετά από 30 χρόνια:
Με καθοδηγεί το πνεύμα του θεού και μέσω αυτού σας λέω: Η γη είναι στρογγυλή!!!
2 δήλωση: 2010
Εδώ έχουμε 2 περιπτώσεις η ο v1000 είναι Ψευταράς, απατεώνας το λιγότερο βλαμμένος ή στην 2 περίπτωση όντως ο v1000 έχει «μιλήσει» με τον θεό και ο θεός τον κοροϊδεύει&.
Πιο από τα 2 ισχύει για την σκοπιά?
Και κάτι ακόμα:
Αν ισχυρίζομαι ότι έχω το πνεύμα του θεού στην πρώτη μου δήλωση αυτό δεν
προσβάλει το άγιο πνεύμα του θεού?
ο/η Amorfotos έγραψε
στις Πέμπτη, 3 Δεκεμβρίου 2009 1:41 μμ
Παρακαλώ τον Πυραμίδα1914 να απαντήσει στον
Πέτρο γιατί εγώ θα τον βαρέσω!
ο/η ΠΕΤΡΟΣ έγραψε
στις Πέμπτη, 3 Δεκεμβρίου 2009 3:04 μμ
Ναι , ν1000, ο ΟΗΕ είναι το θηρίο και σύντομα θα κάνει αυτό που πρέπει! Ναι η γενεά δεν θα παρέλθει μέχρι την συντέλεια (αν και υπάρχουν αρκετά άτομα παγκόσμια που είναι καταγράμμα γενια του 1914) η γενία δεν περιλαμβάνει μόνο την ηλικιακή γενιά του 1914! ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΤΕ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ!!!!!!!!!!! Η καλύτερη κατανόηση που είχαμε για την έννοια της λέξης "γενιά", δεν τρααβάει πίσω χρονικά τον Αρμαγεδδώνα! Η Σκοπια έχει δημοσειεύση 6 αποδεικτικούς συλλογισμούς που εξηγούν οτι το ότι η γενια περιλαμβάνει όλους τους ανθρώπους, δεν υπάρχει λόγος να νομίζουμε ότι ο αρμαγγεδώνας θα αργήσει να έρθει!
Το πρόβλημα δεν είναι εκεί ν1000, είναι αλλού το πρόβλημα σας!
ο/η ΠΕΤΡΟΣ έγραψε
στις Πέμπτη, 3 Δεκεμβρίου 2009 4:53 μμ
Πρεσβύτερε, γιατί είσαι ακόμα πρεσβύτερος άμα έχεις αμφιβολίες;
ο/η rwssel έγραψε
στις Πέμπτη, 3 Δεκεμβρίου 2009 4:56 μμ
..NAI αλλά μέχρι την .."καλύτερη κατανόηση" (τι ωραίες εκφράσεις αντί για ΔΙΟΡΘΩΣΑΜΕ ΤΙΣ ΜΠΑΡΟΥΦΕΣ ΠΟΥ ΛΕΓΑΜΕ ΠΡΙΝ) η άκαμπτη άποψη της Σκοπιάς ήταν ότι ό,τι έλεγε αυτή ήταν ΤΟΤΕ το σωστό. ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ότι και αύριο, μεθαύριο πάλι θα αλλάξει κ.ο.κ.
Τώρα αυτό είναι θρησκεία ή μετεωρολογικές προβλέψεις? ΕΛΕΟΣ!
Έρχεται ο Πυραμίδας1914 να σου ρίξει πυρηνικά...
ο/η ΠΕΤΡΟΣ έγραψε
στις Πέμπτη, 3 Δεκεμβρίου 2009 5:08 μμ
Πρέπει να αποχωρήσω μέχρι αύριο! Θα ήθελα την απάντηση του Πρεσβύτερου! Καλό σας βράδυ, τα λέμε αύριο!
ο/η Pyramid1914 έγραψε
στις Πέμπτη, 3 Δεκεμβρίου 2009 6:59 μμ
Λοιπόν επειδή μου αρέσει ο διάλογος θα απαντήσω στα σημεία του Πέτρου με επιχειρήματα, ένα προς ένα για να μην αφήνουμε εκκρεμότητες, άσχετα αν ο φίλτατος Πέτρος δεν απαντά στα επιχειρήματα μου, απλά αποφεύγει έντεχνα να δώσει απάντηση επί του σημείου:
Για το 1873(λήξη των 6000 ετών δημιουργίας- Πρώτη κατανόηση) σοβαρομιλάς!!! Δηλαδή ήξερες ότι για πάνω από 50 χρόνια η Σκοπιά είχε αυτή την κατανόηση; Εδώ το Κυβερνών Σώμα σας το ξέχασε και το ήξερες εσύ;;; Ελάχιστοι Μτι έχουν πρόσβαση στα έντυπα της Οργάνωσης πριν το 1955 εκτός από πολύ λίγες περιπτώσεις. Μήπως Πέτρο έχεις τις Γραφικές Μελέτες του Ρώσσελ; Εδώ στα Μπέθελ δεν τους έχουν. Ή μήπως έχουν στην βιβλιοθήκη τους οι ΜτΙ τα βιβλία του Δικαστή, όπως το Φως (Τόμος 1-3), Καταλαγή, Εχθροί, Δημιουργία, Εκατομμύρια ζωντανών δεν θα πεθάνουν, Απελευθέρωσης, έτσι για να αναφέρω μερικά; Αφού λες ότι τάχα τα γνωρίζουν όλοι οι ΜτΙ πως γίνετε να είχα μιλήσει με Πρεσβύτερο σας και όταν του έδειξα από της Γραφικές Μελέτες του Ρώσσελ για την επιρροή της Πυραμιδολογίας στα πιστεύω του έμεινε άναυδος; Θέλεις να πιστέψω ότι όλοι οι ΜτΙ γνωρίζουν ΟΛΑ τα γεγονότα και την πραγματική ιστορία της Σκοπιάς;
Μπορείς να μου πεις Πέτρο γιατί οι ΜτΙ θεωρούνται ΑΠΟΣΤΑΤΕΣ από τους Σπουδαστές της Γραφής, τους πραγματικούς ακόλουθους του Ρώσσελ που ακόμα έχουν τα έντυπα του και δεν τα κρύβουν ούτε και από το διαδίκτυο; Γιατί η Σκοπιά τα εξαφάνισε; Γιατί όταν ανοίξεις την σελίδα των Dawn Bible Students Association το πρώτο που αναφέρουν είναι ότι δεν έχουν σχέση με ΜτΙ και ότι αυτοί είναι οι ακόλουθοι του Ρώσσελ, ΠΑΡΑΘΕΤΟΝΤΑΣ ΟΛΑ τα στοιχεία του σφετερισμού της Σκοπιάς από τον Δικαστή και τους λόγους που οι ΜτΙ δεν έχουν σχέση με Ρώσσελ. Αν ο Ρώσσελ αναστήνονταν αυτή την στιγμή ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ πραγματικά ότι θα δεχόταν την Σκοπιά σαν τους πραγματικούς ακολούθους του σήμερα ή θα πήγαινε στους Σπουδαστές της Γραφής;
Όσο για το αν όσοι έφυγαν από τους ΜτΙ ακολουθούν την τακτική όσα δεν φτάνει η αλεπού. . . είναι πολύ ατυχές το σχόλιο σου. Ναι όσοι τολμούν να αλλάξουν πιστεύω είναι ψεύτες και το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να κτυπήσουν την Σκοπιά με ανυπόστατα ψέματα. Μήπως όλα όσα είπα στο προηγούμενο σχόλιο μου είναι ψέματα, ή όλα όσα έγραψαν και άλλοι φίλοι για το παρελθόν από τα έντυπα ΠΟΥ Η ΙΔΙΑ η Σκοπιά τύπωσε είναι ψέματα;
Πέτρο ξέρεις ποια είναι τα καλύτερα αποστατικά έντυπα; Δεν είναι ούτε το Κρίση Συνείδησης, ούτε το Apocalypse Delayed, ούτε το Gentiles Times Reconsider. Αυτά απλά βάζουν το κερασάκι στην τούρτα που λέγεται Σκοπιά.
Τα καλύτερα αποστατικά έντυπα είναι οι ΙΔΙΕΣ οι εκδόσεις της Σκοπιάς και πραγματικά ένας άνθρωπος με λίγη λογική δεν χρειάζεται να διαβάσει οτιδήποτε άλλο. Και δυστυχώς για σένα φίλε Πέτρο στην μεγάλη βιβλιοθήκη που έχω στο τμήμα της θρησκείας(γιατί έχω και άλλα έντυπα άλλον θρησκειών Χριστιανικών και μη) ονόμασα ένα μέρος της Αποστατικά Έντυπα και εκεί έχω βάλει ΟΛΑ τα έντυπα της Σκοπιάς που κατάφερα να συλλέξω, εκδόσεις από το 1904-2008.
Το ανέκδοτο ότι τάχα ξέρουν οι πρώην ΜτΙ ότι η Σκοπιά έχει την δογματική αλήθεια εδώ γελά και το παρδαλό κατσίκι. . . Εδώ το ίδιο σας το Κυβερνών Σώμα δεν ξέρει αν έχει την αλήθεια αφού κάθε λίγο και λιγάκι αλλάζει τα δόγματα και την κατανόηση γιατί όλα όσα προφήτευσαν (με την κατεύθυνση και όχι θεοπνευστία του Αγίου Πνεύματος) ΟΛΑ έχουν αποτύχει και ούτε ένα γεγονός δεν κατάφεραν να βρουν σωστά. Μπορείς να μας πεις ΜΙΑ έστω ΜΙΑ προφητεία της Σκοπιάς που βγήκε αληθινή;;;;;;;;
Αυτοί που έφυγαν από την αμερικάνικη εταιρεία Σκοπιά έχουν κάποιο πόνο να μας αφηγηθούν. Άλλοι έχασαν την οικογένεια τους, άλλοι τους έδιωξαν οι γονείς τους, άλλοι έχασαν συγγενικά πρόσωπα για το ζήτημα των μεταμοσχεύσεων, όπου η ηγεσία σας θέλοντας να το παίξει Θεός αποφασίζει για την κάθε πτυχή της ζωής σας. Ναι τόσο μαζόχες είναι που χάνουν τα πάντα ή μάλλον η Σκοπιά τους παίρνει τα ΠΑΝΤΑ αν τολμήσουν και φύγουν από την «Αγία Οργάνωση»
Απλά ΑΠΑΝΤΑ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΦΟΡΑ σε αυτά που είπε ο ν1000 για την γενεά και το έργο που έκανε.
Αυτή η αίρεση μόνο πόνο έχει δώσει και τίποτε άλλο και ένας που πονά θέλει να πει τον πόνο του. Αν κάποιος που πραγματικά αγαπά το συνάνθρωπο του βλέπει ένα βιαστή να κυκλοφορά ελεύθερα, βιαστής ο οποίος έχει πίσω μεγάλα μέσα και δεν τον καταδικάζουν σε φυλακή και συνεχίζει το αποτρόπαιο έργο του, το μόνο που μπορεί να κάμει είναι να προειδοποιεί τους άλλους να τον προσέχουν για να μην πέσουν θύματα του.
Για τους πρώην ΜτΙ αυτό νιώθουν για την Σκοπιά γιατί η Σκοπιά βίασε την ζωή τους, την συνείδηση τους, την ίδια τους την ύπαρξη. . .
ο/η Free έγραψε
στις Πέμπτη, 3 Δεκεμβρίου 2009 7:13 μμ
Πέτρο, αν οι Πρεσβύτεροι που έχουν αμφιβολίες
παραιτηθούν, ΔΕΝ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ!!
ο/η v1000 έγραψε
στις Πέμπτη, 3 Δεκεμβρίου 2009 8:25 μμ
Το ξερω οτι ειναι αλλου το προβλημα. Ειναι καπου αναμεσα στην ανικανοτητα μερικων να εξηγησουν (ειτε με δολο ειτε χωρις δολο) την Αγια γραφη και στο καθαρο αφορολογητο κερδος.
ο/η ΠΕΤΡΟΣ έγραψε
στις Παρασκευή, 4 Δεκεμβρίου 2009 10:14 πμ
ν1000 αυτα για αφορολόγητα , μάλλον πρέπει να τα πείς αλλού! Μάλλον πρέπει να πάς μια βόλτα να σε κτυπήσει λίγο ο αέρας! Τα αφορολόγητα κέρδη ξέρεις που μπορείς να τα βρείς, πάντως όχι στους ΜτΙ!
Φρεε, πάντα υπήρχαν αμφιβολίες στον λαό του Θεού! Από την εποχή της απελευθέρωσης από την Αίγυπτο πολλοί είχαν αμφιβολίες για τον Μωυσή, και έκτοτε για πολλούς "ηγέτες" που χρησιμοποιούσε ο Θεός! Αυτό συνέχισε και στην χριστιανική του 1ου αιώνα, για αυτό ο Ιούδας έγραψε: (Ιούδα 22-23) "22 Και να δείχνετε έλεος σε μερικούς που έχουν αμφιβολίες 23 να τους σώζετε αρπάζοντάς τους από τη φωτιά. Σε άλλους δε να δείχνετε έλεος με φόβο, μισώντας ακόμη και το εσωτερικό ένδυμα που έχει κηλιδωθεί από τη σάρκα". Οι πρεσβύτεροι που έχουν το πνεύμα του Θεού δεν φτάνουν στο σημείο να έχουν τόσο σοβαρές αμφιβολίες, αντιθέτως είναι θεματοφύλακες της Θεικής αλήθειας και σκοπού, και βοηθούν όσους έχουν αμφιβολίες! Και οι πρεσβύτεροι μας έτσι ενεργούν! Από ότι φαίνεται υπάρχουν και εξαιρέσεις, που όμως δεν αναιρούν τον κανόνα!
Πυραμίδα! Κινήσε με μεγάλη μαεστρία ανάμεσα στην αλήθεια, τις μισοαλήθειες και το ψέμα! 1ον παρουσιάζεις τα πράγματα θαρρείς και μαζεύουμε τα παλιότερα έντυπα μας και τα καίμε! Έχεις νοσηρή φαντασία ή νοσηρο μίσος! Σαφώς αυτα τα έντυπα είναι σπάνια εφόσον ανήκουν σχεδόν στον προηγούμενο αιώνα και λίγοι σχετικά έχουν στην κατοχή τους, στην χώρα μας ιδιαίτερα, αυτα τα έντυπα! Αυτο πανέξυπνε κατά τα άλλα φίλε, δεν ισοδυναμή με απόκρυψη! Και ιδιαίτερα πρίν από 20 χρόνια υπήρχαν περισσότερη ευκολία να έχει πρόσβαση ο οποιοσδήποτε ΜτΙ στα λίγα αντίτυπα που υπήρχαν στα χέρια κάποιων αδελφών, και εγώ και άλλοι το κάναμε αυτό! Κάποιες εκκλησίες κρατήσαν στην βιβλιοθήκη τους κάποια τέτοια αντίτυπα. Τα περισσότερα βρίσκονται στις προσωπικές βιβλιοθήκες μεγαλύτερων αδελφών! Δυστυχώς με τον θάνατο κάποιων από αυτών των αδελφών αυτα τα έντυπα τα πέταξαν κοσμικοι συγγενείς! ΠΟΤΕ, πάντως, ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΑΠΟΚΡΥΨΗ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΕΝΤΥΠΩΝ! Όσο για τους σημερινούς , λεγόμενους, Σπουδαστές της Γραφής, μας θεωρούν αποστάτες επειδή δεν ακολουθούμε όλα όσα είπε Ρώσσελ. Και εμείς τους θεωρούμε αποστάτες επειδήακολουθούν ανθρώπους και όχι τον Θεό! Για εμάς ο Ρώσσελ ήταν ένα πιστό άτομο (που έκανε και πολλά λάθη) με μεγάλη ταπεινότητα, που για αυτό χρησιμοποιήθκε από τον Θεό για να παρέχει κατεύθυνση στα άτομα που ήθελαν να περτατούν μαζί με τον Θεό. Η πορεία του είχε και λάθη , τα οποία ο ίδιος ο Θεός φρόντιζε να διορθωθούν! Σαφώς όμως ο Ρώσσελ ξεχωρισε τον εαυτό του και τους συνεργάτες και αδελφούς τουαπό την ψεύτικη θρησκεία! Με ρωτάς αν θα ανασταίνονταν ο Ρώσσελ σήμερα με ποιους θα ήταν! Ο Ρώσσελ ήδη είναι με αυτούς που πρέπει! Παρόλα αυτα αν ανασταίνονταν στη γη σήμερα, θα ΄'εκανε αυτο που έκανε και τότε, δεν θα δίστασε να απορίψη δικά του πιστεύω όταν διαπίστωνε ότι δεν είναι σωστά! Δεν θα ΄'εμενε σε εσφαλμένες αντιλήψεις , αλλά θα πορευόνταν μαζί με το ουράνιο άρμα! Και τέλος, ναι η αλήθεια είναι ΜΙΑ, απλά ο Θεός γνωρίζοντας καλύτερα όλους τους παράγοντες που εμπλέκονται, μας αποκαλύπτει την αλήθεια σταδιακά!Αυτο το έκανε πάντα, άμα διαβάσεις και την Γραφή, εκτός από τους τόμους των Γραφικών Μελετών, θα το δείς!!!!
ο/η rwssel έγραψε
στις Παρασκευή, 4 Δεκεμβρίου 2009 10:43 πμ
ΠΕΤΡΟ ειλικρινά ευχαριστώ τον Θεό που με βοήθησε να απαλλαγώ από την Εταιρεία Σκοπιά. ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ αν νομίζεις ότι με τέτοια επιχειρήματα επιπέδου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ θα πείσεις ελεύθερα σκεπτόμενους ανθρώπους, έχεις ένα θέμα...Ειδικά αυτό με τον Ρώσσελ με διασκέδασε αφάνταστα. Θα σου απαντήσω αργότερα (αν δεν με προλάβει ο Πυραμίδας-S-1914!)
ο/η v1000 έγραψε
στις Παρασκευή, 4 Δεκεμβρίου 2009 12:44 πμ
παλληκάρι μου είναι μπιζνα το να κτίζεις οικοδόμημα πχ ελαιώνας με μεροκάματα, ύλες και οικόπεδα από δωρεές και μετά να το πουλάς η δεν είναι??? ΞΕΡΕΙΣ ΡΕ ΠΑΛΑΒΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΦΟΡΟ ΟΤΑΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΔΩΡΕΑΝ?????
ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΤΑΜΕΙΟ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΔΩΡΕΑΝ ΕΡΓΑΣΙΑ???????
Άσχετα αν Καθοδηγείτε η σκοπιά από το πνεύμα του θεού όταν κάνει μπίζνες ή όχι τα καταφέρνει μια χαρά. Η ΣΚΟΠΙΑ ΒΓΑΖΕΙ ΚΕΡΔΟΣ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ ΧΩΝΕΨΕ ΤΟ μπορεί τα λεφτά από τις μπίζνες να τα δίνει σε σένα, να τα κάνει φιλανθρωπίες (χμμμ), να επεκτείνει τις αίθουσες τις για τα συμφέροντα του θεού, η τα τρώνε στα μπουζούκια, δε με νοιάζει..... Αλλά κάνει λεφτά και κάνει λεφτά από το πουθενά
ο/η Μετανοείτε έγραψε
στις Παρασκευή, 4 Δεκεμβρίου 2009 1:09 μμ
Πέτρο, διαβάζω αυτο το μπλογκ αρκετά συχνά και ομολογώ πως δεν περίμενα να φτάσεις να λες ψέματα..., λοιπόν επειδή ήμουν και γω απο τους τυχερούς... μπορώ με σιγουριά να πω πως όταν είχε "αναθεωρηθεί" το οργανωμένοι είχε δωθεί εντολή να -καταστραφούν- τα παλιά βιβλία
Και σου αφιερώνω το nick μου :-p
ο/η ΠΕΤΡΟΣ έγραψε
στις Παρασκευή, 4 Δεκεμβρίου 2009 1:56 μμ
ν1000, τα ισοπεδώνεις όλα! Με την λογική σου και ο Μωυσής και οι ιερείς στην σκηνη της Μαρτυρίας και αργότερα στον Ναό, κάνανε χοντρες μπίζνες! Και αργότερα η 1η χριστιανική εκκλησία έκανε το ίδιο με τις συνεισφορές και δωρεές! ΧΟΝΤΡΕΣ ΜΠΙΖΝΕΣ ΚΑΝΑΝΕ ΌΛΟΙ , ΕΤΣΙ;
ο/η Free έγραψε
στις Παρασκευή, 4 Δεκεμβρίου 2009 5:29 μμ
Η σημερινή απάντηση του φίλου Πέτρου ήταν αξιοθρήνητη.
Μου θύμισε δικηγόρο που υπερασπίζεται πελάτη ο οποίος
κατηγορείται για σωρεία ειδεχθών εγκλημάτων κι΄αυτός
θέλει να τον περιγράψει σαν "το καλύτερο παιδί".Εμένα
πάντως, με δικαίωσε για τις αμφιβολίες ΟΛΩΝ των
Πρεσβυτέρων.
ο/η v1000 έγραψε
στις Παρασκευή, 4 Δεκεμβρίου 2009 6:05 μμ
Σου έχω ξαναπεί είναι λάθος να συγκρίνεις την πρώτη χριστιανική εκκλησία με τους Νεοσύστατους Μάρτυρες του Ιεχωβά ή ακόμα και με την ορθοδοξία. ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΧΛΑΜΥΔΕΣ ΜΕ ΣΑΝΔΑΛΙΑ ΝΑ ΒΑΛΕΤΕ ούτε οι μεν ούτε οι δε. Και ναι, κάνουν χοντρές μπίζνες όλες οι θρησκείες και στο παρελθόν και στο μέλλον, τι? παράξενο σε φαίνετε? δεν σήμαινε ότι φταίει ο Παύλος ή ο χριστός γιαυτο, παρά κάτι λαμογια σαν το Ράδερφορντ ή τον Εφραιμ.
ο/η Sakis έγραψε
στις Σάββατο, 5 Δεκεμβρίου 2009 1:07 μμ
Λίγες ακόμη δηλώσεις για την προφητεία του 1925
δεν θα μας κάνουν κακό. Η γνώση του ιστορικού
παρελθόντος μας προφυλάσσει από λάθη του
μέλλοντος.
Το Περιοδικό Χρυσούς Αιών της 16 Μαρτίου 1921,
διαφημίζει το βιβλίο "Εκατομμύρια" και ρωτά: "Γνωρίζετε
οτι τώρα βρισκόμαστε στους επιθανάτιους πόνους της
παλαιάς τάξεως πραγμάτων και στις ωδίνες της γεννήσεως
της νέας, και ότι εκείνοι που θα επιζήσουν από τις δυσχέρειες
των επομένων πέντε ετών θα είναι σε θέση να αρχίσουν να
εργάζονται στα νέα αιώνια σπίτια τους;"
Το βιβλίο 'Η Κιθάρα του Θεού' (1921) δηλώνει υπερήφανα στο
εσώφυλλό του ότι παρέχεται "Αναμφισβήτητος Απόδειξις του
ότι Εκατομμύρια των Νύν Ζώντων Ουδέποτε Θέλουσιν Αποθάνει".
Η πομπώδης αυτή διακήρυξη απαλείφθηκε όταν το βιβλίο αυτό
επανεκτυπώθηκε το 1928!!
Για τους Σπουδαστές της Γραφής εκείνης της εποχής, η διάδοση
του αγγέλματος των "Εκατομμυρίων" κατέστη μέσον δοκιμής της
πίστεως και της οσιότητάς τους στην Οργάνωση. Σημειώστε τι
αναφέρεται στη Σκοπιά 1 Απριλίου 1922:
"Ευρισκόμεθα τώρα εις τα εγκαίνια της βασιλείας.Υπάρχει ένα
άγγελμα δι ημάς ως μελών του σώματος αυτού και πρέσβεων,
δια να παραδώσωμεν. Ολίγοι φίλοι έχουν εγείρει αντιρρήσεις
εις την επαναλαμβανόμενη χρήσιν του αγγέλματος "Εκατομμύρια
Ήδη Ζώντων δεν Θέλουσιν Αποθάνει", διότι, αυτοί λένε, εμφανιζό-
μεθα ότι δεν δυνάμεθα να ομιλήσωμεν δια τίποτε άλλον. Η τοιαύτη
αντίρρησις είναι άνευ αξίας....[και αφού παραθέτει το εδ.Ματθαίος
24:14] Το Ευαγγέλιον τούτο εννοεί τα συγκεκριμένα καλά νέα ότι
ο παλαιός κόσμος ετελείωσεν, η βασιλεία των ουρανών είναι
ενταύθα, και εκατομμύρια ήδη ζώντων ουδέποτε θέλουσι αποθάνει.
Οι αγγελιοφόροι του πρέπει να διαδώσουν αυτήν την μαρτυρίαν
εις όλον τον κόσμον. Άλλως, αυτός θα προμηθεύσει άλλους
αγγελιοφόρους". Για να το λέει ο Δικαστής κάτι θα ξέρει!
ο/η Pyramid1914 έγραψε
στις Τετάρτη, 9 Δεκεμβρίου 2009 3:06 μμ
Φίλε Πέτρο, ούτε νοσηρή φαντασία έχω(αυτή την αφήνω σε άλλους που είναι ειδικοί στο είδος τους εδώ και 150 χρόνια) αλλά ούτε μίσος έχω για κανένα(δεν επιθυμώ την καταστροφή του 97% του ανθρωπίνου πληθυσμού απλά και μόνο επειδή δεν έχουν την ίδια πίστη με μένα) και ούτε πιστεύω σε ένα Θεό δολοφόνο που θα προβεί σε ξεκαθάρισμα της ανθρώπινης φυλής, ακόμα και μικρών αθώων παιδιών απλά και μόνο γιατί δεν άκουσαν το άγγελμα κάποιων ηλικιωμένων ψευδοπροφητών made in U.S.A. Το σημαντικότερο δεν κινούμε ανάμεσα σε ψέμα και μισοαλήθειες. Αυτό το αφήνω πάλι σε άλλους. Απλά εγώ παραθέτω αυτά που γνωρίζω και αφήνω τους αναγνώστες να βγάλουν τα συμπεράσματα τους.
Όσο για τον σωστό κατά τα άλλα ισχυρισμό σου ότι τα παλαιά έντυπα σας είναι δύσκολο να τα βρεις θα συμφωνήσω μαζί σου. Όμως αγαπητέ Πέτρο αφού ζούμε στην εποχή της τεχνολογίας και της πληροφόρησης, είναι τόσο δύσκολο για την πολυεθνική εταιρεία Σκοπιά που έχει στην κατοχή της τα πιο υπερσύγχρονα τυπογραφεία στον κόσμο να μην μπορεί να τυπώσει τα παλαιά έντυπα που αποτελούν μέρος της αποκαλυπτόμενης «αλήθειας»;
Ακόμα και αν δεν υπάρχει λόγος να τα τυπώσουν μπορούν να τα ανεβάσουν στην ιστοσελίδα τους ώστε για να μπορεί ο καθένας μας να έχει πρόσβαση στην «Γραφική αλήθεια» που είχε ο Ρώσσελ, ο Δικαστής, ο Νορρ, έτσι για να κλείσει τα στόματα αυτών που λένε διάφορα κακά πράγματα για την «καθοδηγούμενη από το Πνεύμα Οργάνωση.»
Γιατί οι πραγματικοί ακόλουθοι του Ρώσσελ που δεν έχουν την οικονομική εμβέλεια της Σκοπιάς) τα έχουν ξανατυπώσει και μπορείς να τα αγοράσεις, αλλά και το κυριότερο μπορείς να τα κατεβάσεις ΟΛΑ από την ιστοσελίδα τους;;;
Αν πραγματικά η Σκοπιά θέλει να δείχνει ότι δεν φοβάται είναι πολύ απλό: Ας ακολουθήσει το παράδειγμα των Σπουδαστών της Γραφής!!!
Όμως γνωρίζομε πολύ καλά ότι το παρελθόν της την καίει. Για αυτό προσπαθεί με έντεχνο τρόπο να το παραχαράξει. Για αυτό ΕΝΟΧΛΕΙΘΗΚΕ αφάνταστα και έκανε πολλές προσπάθειες να κλείσει την Καναδέζικη ιστοσελίδα watchtowerquotes.ca(μάλιστα κινήθηκε νομικά και ζητούσε ένα αρκετά μεγάλο ποσό για αποζημίωση) η οποία ΑΠΛΑ είχε μαζεμένα ΟΛΑ αυτά που ενοχλούν την Σκοπιά. Το αξιοσημείωτο είναι ότι ο ιδιοκτήτης ΔΕΝ κατηγορούσε την Σκοπιά. Απλά είχε μαζεμένα ΟΛΕΣ τις ψευδοπροφητείες της Σκοπιάς, κατανοήσεις, αλλαγές δογμάτων, την επιρροή από την Πυραμιδολογία και ΟΛΑ όσα ενοχλούν την Σκοπιά σήμερα, αλλά είναι ΔΙΚΑ της έντυπα.. Έτσι με μια απλή σύγκριση του σύντομου παρελθόντος της Σκοπιάς ο αναγνώστης μπορούσε εύκολα να δει ότι η Σκοπιά είναι ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑΣ.
Για αυτό φίλε Πέτρο ζήτα από τους ηγέτες σου τουλάχιστον να μας ανεβάσουν ΟΛΑ τα παλαιά τα έντυπα στην ιστοσελίδα τους να δούμε αν θα το κάνουν!!!
Όσο για τον Ρώσσελ αμφιβάλω αν θα ήταν μαζί σας για πολλούς λόγους. Καταρχάς τον σφετεριστή Δικαστή ούτε ΚΑΝ τον ανάφερε στην διαθήκη του και από την στιγμή που ΟΛΑ γεγονότα αποδεικνύουν σφετερισμό, δεν νομίζω θα ήθελε να ακολουθήσει αυτόν που του διάλυσε την «θρησκεία»!!! Γιατί φίλε Πέτρο καμιά σχέση δεν έχετε με τον ιδρυτή των Σπουδαστών της Γραφής, ούτε στο θεολογικό μέρος, ούτε στο οργανωτικό. . .
Όσο για την σταδιακή αποκάλυψη της αλήθειας στην ηγεσία από την Σκοπιά, δεν νομίζεις ότι 150 χρόνια είναι αρκετά για να φανεί επιτέλους αυτό το φως;;; Γιατί το πρόβλημα σας δεν είναι η σταδιακή αποκάλυψη, αλλά το γεγονός ότι καμιά πρόβλεψη της ηγεσίας σας δεν βγήκε αληθινή(1914,1916,1918,1925,1975,πριν το 2000 με την γενεά) τα πισωγυρίσματα του φωτός σε παλιά «φώτα». Μπορείς να μας πεις αν θα αναστηθούν τα Σόδομα και Γόμορα;;; Ποιά είναι η τελική σας κατανόηση γιατί με έχετε μπερδέψει λίγο;
Έτσι και το 1925 ο δικτάτορας Τζο, αφού τα έκανε θάλασσα, αντί να απολογηθεί έριξε το φταίξιμο στους καημένους ακολούθους του. Και αυτή την τακτική έχει κληρονομήσει από τον πραγματικό ιδρυτή της τον Τζο η Σκοπιά, που με υπεροψία, υπερηφάνεια, σκληρότητα απέναντι στην ανθρώπινη ζωή, καθιέρωσε την ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΞΟΥΣΙΑ ΤΟΥ
Παρακαλώ αφήστε το σχόλιο σας εδώ
Αφήστε σχόλιο